Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

MiSz_SaNdY schreef:mevrouw pfaff heeft 1 lift laten doen voor haar oogleden.
ikzelf heb een grote neuscorrectie ondergaan wat medisch vergoed werd omdat 1 neusgat helemaal dicht zat enz. maar om er nou zo uit te gaan als marijke helwegen no way

Petulan schreef:Precies, ik denk dat er een heeeeeeel duidelijk verschil moet zijn tussen COSMETISCHE en PLASTISCHE chirurgie!
Ik heb zelf ook PLASTISCHE chirurgie ondergaan, en ben daar lichamelijk en ook wel psychisch bij gebaatHoewel psychisch tegenwoordig in NL geen reden tot vergoeding meer is
dan verbrand ik correctiemateriaal. Ben blij dat het bestaat
lesilla schreef:Bij cosmetische zie je veel vooruitgaan inderdaad bv bij borstvergroting, maar zie tegenwoordig nog een groter deel achteruit gaan. Begint met 300 cc en das te klein en dan 500 cc ook te kleine borsten en nu tegenwoordig is 800 geen vreemde inhoud meer.
Veel slagen door, er zijn inderdaad valkuilen in
800cc is echt enorm en ik heb heel wat patienten gezien, maar bij 400cc hield het echt wel op...DarkShines schreef:Plastische chirurgie is geweldig. Als je ziet wat er allemaal mogelijk is tegenwoordig! Ik denk dat de zorgverzekering met sommige ingrepen wat soepeler kan worden (denk aan borsten die enorm verschillen in cupmaat, oogleden die zo zwaar zijn dat het het zich belemmerd) maar als de ingreep puur is om wat mooier te worden mag je dat mooi zelf betalen.