Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
z0rr0 schreef:ik heb altijd na het eten een dikke buik
zo erg dat veel mensen denken dat ik zwanger ben dan.
niets aan te doen gewoon zo laten

Is niks aan te doen geloof ik itsmi schreef:Ik heb precies hetzelfde als Anniek.
Ik krijg gewoon echt niks naar binnen 's ochtends.
Ik weet dat ik moet ontbijten maar op zich gedragen mijn darmen zich er niet anders door.
De darmziekte is op zich vrij rustig momenteel zowel als ik ontbijt als dat ik niet ontbijt!
Het lijkt inderdaad net een zwangere buik, als je naar beneden kijkt zie je een hele bolle buik en geen voetjes meer
Heb het ook gedaan, en nu lukt het wel
itsmi schreef:Maar waarom zou ik? Ik krijg er niet meer of minder last van Colitis Ulcerosa, dus daarvoor hoef ik het niet te doen. En om mezelf dan te martelen om om 5.45 iets naar binnen te stouwen vind ik niet zo'n prettig idee!
Blijkbaar zijn er ook mensen met een opgezette buik die wél gewoon ontbijten, daar ligt het dan dus niet aan lijkt mij!
itsmi schreef:Maar waarom zou ik? Ik krijg er niet meer of minder last van Colitis Ulcerosa, dus daarvoor hoef ik het niet te doen. En om mezelf dan te martelen om om 5.45 iets naar binnen te stouwen vind ik niet zo'n prettig idee!
Blijkbaar zijn er ook mensen met een opgezette buik die wél gewoon ontbijten, daar ligt het dan dus niet aan lijkt mij!
Echt erg, durf dan niet eens in de spiegel te kijken