Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ier_ schreef:Oei, gadver.
Wat een nare ervaring.
Lijkt me zeker niet de bedoeling. Staat er nergens op de website hoe/waar je een klacht kunt indienen?
Vind 't vreemd dat daar niet meer begrip voor was.

vooral dat gevoel dat je je aanstelt herken ik.. maar voor mensen als jij en ik die hoogtswaarschijnlijk wat mee hebben gemaakt (als ik dat zo mag stellen?) is dit geen aanstellerij maar pure angst.. daar heeft een ieder, ook al is het voor diegene niks bijzonders.. rekening mee te houden.. 
Frozenstar schreef:Waren allebei rontgenlaboranten, want de foto wordt over een paar dagen pas beoordeeld door een arts.
Maar ik kon even niet op het word komen hoe hun heten, vandaar het artsen gebruik
EDIT en wat heeft dat eigenlijk er mee te maken met het feit dat ze weigerden in eerste instantie om naar mijn wensen te luisteren?
Rhodos schreef:Ik kan me best voorstellen dat je je ongemakkelijk voelt maar mensen in het ziekenhuis zijn professioneel genoeg en daar mag jij best op vertrouwen, hoe moeilijk dat ook is. Ik snap wel dat er in eerste instantie geweigerd wordt. Door jouw verzoek trek jij zijn professionaliteit in twijfel.
Rhodos schreef:Ik kan me best voorstellen dat je je ongemakkelijk voelt maar mensen in het ziekenhuis zijn professioneel genoeg en daar mag jij best op vertrouwen, hoe moeilijk dat ook is. Ik snap wel dat er in eerste instantie geweigerd wordt. Door jouw verzoek trek jij zijn professionaliteit in twijfel.
Frozenstar schreef:Ik denk niet dat het te maken heeft met moslimvrouw, maar persoon wil die en die sexe arts.
Ik ben geen moslim, maar wil wel een vrouwelijke arts..