Mijn haar gaat al snel plat liggen en dat staat niet bepaalt vlot of leuk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

superrizzo schreef:Ik ben zelf kapster en wat Equimotion zegt is wel waar...
Je haar moet wel op een bepaalde manier geknipt worden eer je volume krijgt...
Lang haar op een lengte of met lange lagen krijgt je nooit in volume zonder dat het in volume geknipt is of met rollers in gedraaid is...
Een goede versteviging gebruiken op advies van een kapper...
de volume producten uit de drogisterij hebben een groot alcohol percentage alcohol vervliegt en je volume zal dus ook weer snel weg zijn..
Wat moet je daarvoor dan gebruiken?
geniaaaaaaaal spul. 

maar hoe ze dat verder deed weet ik niet. Zonnetje81 schreef:Misschien wel iets die shampoo, ziet er leuk uit die kleurtjes![]()
Ik ben een tijdje terug huismerk shampoo gaan testen maar heb toch het idee dat dat ook niet bevoordelijk is voor het volume, verder werkt het prima.

Zonnetje81 schreef:Oh ik denk dat ik binnenkort savonds eens ga prullen!!! Ik zag een meisje dat uit de vriendengroep van mij ook doen, rollers, en hoppa mooi haarmaar hoe ze dat verder deed weet ik niet.
Dus je mag helemaal niet meer aan de aanzet komen als de rollers eruit zijn? Krijg je dan mega krullen of gewoon volume?
pitbullgup schreef:Small talk van TIGI! en anders eventueel de Uplaod van Osis Schwarzkopf. Is een versteveging in de vorm van een creme die word geactiveerd door de hitte van de fohn. Superspul!
En op de kop gaan hangen tijdens het fohnen