aanhoudende buikpijn na seks?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ew_love

aanhoudende buikpijn na seks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:16

Ik heb nu anderhalve week geleden seks gehad met een jongen, maar sinds die dag heb ik steeds trekkerige buikpijn.
Die heb ik dan een uur en daarna weer trekt het weer weg, ik begin me een beetje zorgen te maken, omdat ik niet zeker weet of we het wel veilig gedaan hebben.
Dus heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Alvast bedankt.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:18

waarom denk je dat het niet veilig was? hoe heb je het gedaan? en nee zal je niet aanvallen ;)
was het de eerste x of niet? kan allemaal ermee te maken hebben...

Kukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:19

Een dokter kan je misschien meer vertellen.
Hopelijk weet je volgende keer wel zeker of je iets veilig hebt gedaan? Het staat er nu nogal vreemd, of je geen idee hebt of hij nu wel of niet een condoom omhad.
Wees zuiniger op jezelf!

Ew_love

Re: aanhoudende buikpijn na seks?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:21

okee, ik zal iets duidelijker zijn inderdaad.
we hebben wel een condoom gebruikt, alleen het ging allemaal nogal snel, omdat hij er zo`n haast ermee had. heel erg dom natuurlijk van mij, maar ja, niks meer aan te doen.
het was de eerste keer ja..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:21

Hoe kun je niet zeker weten of je het wel veilig gedaan hebt?
Je ziet toch of hij een condoom gebruikt of niet?
En als je zelf de pil slikt, lijkt het me helemaal duidelijk ;

Verder is buikpijn na sex is niet normaal.
Is het echt buikpijn, of is het meer spierpijn na wat euh... acrobatischer standjes.
Dat kan namelijk wel heel goed.
Je gebruikt je spieren toch anders tijdens sex ;)

Mocht je je heel veel zorgen maken, dan zou ik toch de HA even bellen.
Die kan je meer duidelijkheid geven.

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:22

@Anc,

ja sorry, ik had het nogal onduidelijk weergegeven.
het is geen spierpijn meer, want dat had ik eerst ook.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:23

is het condoom wel goed blijven zitten tijdens de sex? of is het afgegleden.. in welke perioden van je cycles zit je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:24

Ew_love schreef:
we hebben wel een condoom gebruikt, alleen het ging allemaal nogal snel, omdat hij er zo`n haast ermee had. heel erg dom natuurlijk van mij, maar ja, niks meer aan te doen.

Maar... dan heb je het toch veilig gedaan? Ik neem aan dat je hebt kunnen zien dat hij het condoom nog om had toen hij klaar was?

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:25

girlyggirl schreef:
is het condoom wel goed blijven zitten tijdens de sex? of is het afgegleden.. in welke perioden van je cycles zit je?

je bedoelt m`n menstuatiecycles?
ik moet pas over twee weken ongesteld worden..

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:27

Ffortuna schreef:
Ew_love schreef:

Maar... dan heb je het toch veilig gedaan? Ik neem aan dat je hebt kunnen zien dat hij het condoom nog om had toen hij klaar was?

hij kreeg de condoom niet verder dan half om (en volgens mij zat er lucht tussen, en wist dus niet dat dat slecht was).
dus vandaar weet ik het niet zeker...

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:29

Ffortuna schreef:
Ew_love schreef:

Of had tie zoveel haast dat dat zelfs niet eens ging :n

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:29

meidje zonde dat je de eerste keer zo weggooit.

en is hij niet te diep gegaan?
daar kun je soms ook wel is pijn van krijgen.
en zoals al meerdere zeggen is het condoom niet afgegleden?
ik zou voor de zekerheid gewoon een zwangerschaps test halen van kruidvat zelf 2 voor 5 euro
die zijn betrouwbaar. is nooit verkeerd om bij zoiets te doen je weet tenslotte maar nooit.

en als hetzo blijft en je bent niet zwanger zou ik naar de huisarts gaan.

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:31

Ew_love schreef:
Ffortuna schreef:

hij kreeg de condoom niet verder dan half om (en volgens mij zat er lucht tussen, en wist dus niet dat dat slecht was).
dus vandaar weet ik het niet zeker...

Hmm, nee dat is niet echt veilig.
Ik weet niet of hij is klaargekomen? Als hij is gekomen, kan er wel wat gebeurd zijn en dan zou ik even langs de huisarts gaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:32

Het komt op mij over alsof hij wat lomp is geweest :n ('hij had er nogal haast mee').
Misschien ben je wel helemaal beurs van binnen....
Toch even langs je huisarts hoor!

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:33

het zou best kunnen dat deze haastige meneer in al zijn haast tegen je baarmoedermond heeft zitten "bonken".

Citaat:
De gemakkelijkste oplossing is dan om een houding te zoeken die voor beide partners aangenaam is. Meestal zijn dit houdingen waarbij de penis minder diep in de vagina komt. Sommige vrouwen hebben buikpijn of bekkenbodempijn na de gemeenschap. Het kan dan gaan om een soort spierpijn, doordat de bekkenbodemspieren heel gespannen zijn geweest tijdens de coïtus. Het is een vervelende klacht, maar geen reden tot ongerustheid. Ontspanningsoefeningen van de bekkenbodem verlichten soms de klachten.

bron: http://www.vrouwenarts.nl/pagina/left/g ... n_met_seks

daffene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:34

Komt inderdaad niet zo fijn over...
Ik zou er even mee langs de huisarts gaan voor de zekerheid en misschien even een SOA testje als je twijfelt of het wel veilig geweest is? Daar wil je niet mee blijven lopen.

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:35

hij is wel klaar gekomen.
zijn condoom is niet afgegleden, maar zat dus half s:
idd zonde dat ik zo m`n eerste keer heb weggegooid, maar dat wist ik al.
ik denk dat ik beter eerst een test kan kopen en daarna moet verder kijken

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:36

als je nu halverwege in je cyclus zit zou het ook nog je eisprong kunnen zijn. Maar toch maar even naar de HA om te checken of er niet wat anders aan de hand is.

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:36

heel veel meisjes hebben buikpijn na de eerste keer. Dit kan best even aanhouden. Probeer de volgende keer zeker te zijn van je zaak en meer tijd te nemen. Je lichaam is heilig.... Daar moet je voorzichtig mee omgaan. En wat het condoom betreft! Ik denk dat je wijs genoeg bent om te begrijpen dat zoiets gewoon goed moet zitten, er zitten zoveel risicos aan vast. Ibuprofen kan goed helpen bij deze buikpijn. Het ontspant je baarmoeder. Evt alive Feminax......

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:37

cissy schreef:
als je nu halverwege in je cyclus zit zou het ook nog je eisprong kunnen zijn. Maar toch maar even naar de HA om te checken of er niet wat anders aan de hand is.

ik heb normaal nauwelijks last van buikpijn, en al helemaal niet voor m`n menstruatie...

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:37

bellenadie schreef:
heel veel meisjes hebben buikpijn na de eerste keer. Dit kan best even aanhouden. Probeer de volgende keer zeker te zijn van je zaak en meer tijd te nemen. Je lichaam is heilig.... Daar moet je voorzichtig mee omgaan. En wat het condoom betreft! Ik denk dat je wijs genoeg bent om te begrijpen dat zoiets gewoon goed moet zitten, er zitten zoveel risicos aan vast. Ibuprofen kan goed helpen bij deze buikpijn. Het ontspant je baarmoeder. Evt alive Feminax......

dus het is normaal dat het anderhalve week aanhoudt? :s

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:38

na de eerste keer kan dit best even duren ja. Als hij `te wild` is geweest kan je zelfs een soort kneuzing hebben. Buikpijn betekend niet bij definitie zwanger.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:41

Bokt kan niet echt van achter de computer kijken wat normaal is en wat niet. Alleen maar gokken.
Dus als je het echt wil weten zou ik toch bezoekje ha doen. Krijg je inneens advies mee voor de volgende keer.

Ew_love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-10 16:42

bellenadie schreef:
na de eerste keer kan dit best even duren ja. Als hij `te wild` is geweest kan je zelfs een soort kneuzing hebben. Buikpijn betekend niet bij definitie zwanger.

okee, :s
is hoofdpijn en veel afscheiding ook normaal?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 16:42

Als hij ook erg snel en haastig is geweest tijdens de seks zelf, heb je best kans dat je daarom buikpijn voelt. (Tevens kan het ook wanneer de man in kwestie ook wat groter geschapen is.)Tijdens de seks kan het dan zijn dat hij je baarmoedermond raakt (of er tegenaan loopt te stampen als hij ruw is) Dit kan een beurs en trekkerig gevoel geven, een beetje als krampen.
houdt de pijn aan, zal je toch even langs de HA moeten. Bepaalde soa's kunnen namelijk ook krampen veroorzaken. Zeker in combi met overmatige afscheiding.