Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ew_love schreef:okee, ik zal iets duidelijker zijn inderdaad.
we hebben wel een condoom gebruikt, alleen het ging allemaal nogal snel, omdat hij er zo`n haast ermee had. heel erg dom natuurlijk van mij, maar ja, niks meer aan te doen.
het was de eerste keer ja..
Ffortuna schreef:Ew_love schreef:okee, ik zal iets duidelijker zijn inderdaad.
we hebben wel een condoom gebruikt, alleen het ging allemaal nogal snel, omdat hij er zo`n haast ermee had. heel erg dom natuurlijk van mij, maar ja, niks meer aan te doen.
Maar... dan heb je het toch veilig gedaan? Ik neem aan dat je hebt kunnen zien dat hij het condoom nog om had toen hij klaar was?
Ffortuna schreef:Ew_love schreef:okee, ik zal iets duidelijker zijn inderdaad.
Maar... dan heb je het toch veilig gedaan? Ik neem aan dat je hebt kunnen zien dat hij het condoom nog om had toen hij klaar was?
Ew_love schreef:Ffortuna schreef:Maar... dan heb je het toch veilig gedaan? Ik neem aan dat je hebt kunnen zien dat hij het condoom nog om had toen hij klaar was?
hij kreeg de condoom niet verder dan half om (en volgens mij zat er lucht tussen, en wist dus niet dat dat slecht was).
dus vandaar weet ik het niet zeker...
Citaat:De gemakkelijkste oplossing is dan om een houding te zoeken die voor beide partners aangenaam is. Meestal zijn dit houdingen waarbij de penis minder diep in de vagina komt. Sommige vrouwen hebben buikpijn of bekkenbodempijn na de gemeenschap. Het kan dan gaan om een soort spierpijn, doordat de bekkenbodemspieren heel gespannen zijn geweest tijdens de coïtus. Het is een vervelende klacht, maar geen reden tot ongerustheid. Ontspanningsoefeningen van de bekkenbodem verlichten soms de klachten.
bellenadie schreef:heel veel meisjes hebben buikpijn na de eerste keer. Dit kan best even aanhouden. Probeer de volgende keer zeker te zijn van je zaak en meer tijd te nemen. Je lichaam is heilig.... Daar moet je voorzichtig mee omgaan. En wat het condoom betreft! Ik denk dat je wijs genoeg bent om te begrijpen dat zoiets gewoon goed moet zitten, er zitten zoveel risicos aan vast. Ibuprofen kan goed helpen bij deze buikpijn. Het ontspant je baarmoeder. Evt alive Feminax......