Nu zit ik dus al een tijdje in Finland en hier is het al helemaal drama! (Nou ja, qua gewicht dan, want verder is het helemaal geweldig
) Ik zat van de week met mijn lieverdje aan de ontbijt tafel, toen we het over mijn gewichtsprobleem kregen en hij vroeg hoe zwaar ik was en wanneer ik me voor het laatst gewogen had. Uiteindelijk vond ie dat ik dan maar even op zijn weegschaal moest gaan staan. 46 kilo dus! Ik schrok me een hoedje! (Ik heb overigens meteen aangegeven dat die weegschaal stuk was en dat het helemaal niet klopte, maar na poging 10 moest ik toch echt toegeven dat het probleem bij mij lag.
) Nu komt dat hoogstwaarschijnlijk door mijn drukke schema op dit moment, ik heb vanalles te doen voor mijn studie en ben eigenlijk vrijwel de hele dag op pad. Maar ik had niet het idee dat ik daardoor zo slecht ben gaan eten ofzo..Mijn vraag is dus: zijn er meer mensen met dit probleem? En hoe lossen jullie dit op? Waar vliegen er bij jullie de kilo's door aan?
.
Ik voel me niet specifiek ongezond op dit moment (al ben ik wel enorm gauw moe.. Maar dat kan ook weer te maken hebben met een longprobleem wat ik heb), maar ik vind het gewoon onprettig om zo enorm dun te zijn. Als mensen constant vragen of je wel genoeg eet dan ga je je toch ergeren na een tijdje