Vannaf februari ongeveer komt rechtsonder mn verstandskies door. Nu de laatste 3 weken doet het giganitsch veel zeer.
Het was eerst zeurderig en kon dat wel hebben.
Nu de laatste 3 weken is het opgezwollen, en staat mijn tandvlees zo strak dat het geel ziet (geen doorbloeding). Maar helemaal doorkomen ho maar. Volgensmij vind ie dat hij daar wel lekker zit

Ik kauw af en toe ook op een ijsblokje op die plek, maar dat helpt ook maar voor 5 minuten. Het is nu wel al ongeveer 2 maanden zo dat je een puntje ziet zitten. maar de laatste 3 weken is het erg opgezwollen, doet het al zeer als ik alleen al mn mond beweeg, heb ik hoofd en oorpijn erdoor.
Heeft iemand tips om het doorkomen wat te doorstaan? ik ga overigens morgen wel naar de tandarts en hoop dat hij eruit mag.
Alleen heb ik waarschijnlijk wel de pech dat het door de kaakchirurg gedaan moet worden omdat hij schots en scheef staat, en niet helemaal door gaat komen...
Ook iemand ervaring met het trekken, of de operatie van de verstandskies?

Niet dat het tijdens het trekken zeer doet, het bloed maakt me ook niet uit. Maar de spuiten zetten en het geluid tijden het trekken lijken me verschrikkelijk 
mijn zoontje heeft ook erg last van doorkomende de kiezen. 
Sterkte ermee!
ben zó bang dat ie eruit moet