Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bonna schreef:Ik zit zeker niet bij de pakken neer, maar ik weet even niet wat ik nu nog kan doen. Mijn HA is heel behulpzaam maar hij weet het ook even niet meer. Ik loop nu bij een revalidatiekliniek, om er mee te leren leven. Aan alle dingen die ik daar leer heb ik wel iets, maar toch is het eigenlijk niet wat ik wil. Ik wil er gewoon vanaf en weer gaan leven..

rienne schreef:ik heb daar eerlijk gezegt niet naar gekeken en heb gewoon gebeld bij het CZ wordt het vergoed
Bonna schreef:Voor de mensen die naar belgie gaan:
Kan dit zomaar? zit je dan niet met je zorgverzekering omdat het in het buitenland is?
Ik ben ook zeker wel bezig met zelf rondkijken.. Ik weet echter niet goed waar ik moet beginnen. als je deze klachte bijvoorbeeld googled dan krijg je ongeveel alle ziektes die er bestaan en heel veel is al uitgesloten.
Aan de ene kant is dat natuurlijk wel fijn, ik weet ddat ik geen hersentumor heb, M.S., of andere ernstige ziektes maar toch zal een diagnose ook wel wat waard zijn. Ik moet me nu elke keer verantwoorden voor bijv. mijn afwezigheid en hoofdpijn klinkt niet zo ernstig.. Als in de meeste mensen hoor de dan denken "ja dat heb ik ook wel eens, neem maar een aspirientje"
Edit:
ja ik ben op B12 geprikt, heb hier ook wel in het topic gereageerde. Ik heb inderdaad een tekort, maar de behandeling helpt niet. Ikkrijg wel nog steeds 1x per 3 weken een spuit. Volgens de neuroloog kan het daar echter niet van komen, en zowel dan had ik beter meoten reageren op de behandeling, ik heb namelijk nog totaal geen verschil gemerkt.
Ik ben op ziekte van lyme getest, daar kwam niks uit.. Maar nu zag ik laatst een uitzending van radar waaruit bleek dat die testen helemaal neit zo betrouwbaar zijn. Ik weet het dus niet zeker. Maar hoe zou ik heir een goede uitslag van kunnen krijgen? Ik heb ooit 5 jaar geleden ofzo een teek gehad,geen rode kring. maar ik loop wel elke dag 3 keer met de hond in het bos dus het is heel goed mogelijk dat ik toch vaker een tekenbeet heb opgelopen.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
aerdenhout1 schreef:Hele stomme opmerking misschien, maar heb je ook de zelfde klachten als je een week ergens anders bent?
Dus op vakantie of logeer adres??