Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vind het enorm dapper dat je het hier allemaal zo schrijft en op mij kom je over als een persoon die, hoe moeilijk ze het zelf ook heeft, altijd voor een ander klaarstaat! Zolang je dat zelf trekt zou ik dit zeker blijven doen, maar denk ook echt aan jezelf..
.
InekeH87 schreef:mijn vader werkt bijna 70 uur per week. Hij vluchtte in zijn werk en dat doet hij nog steeds. Dat mijn moeder iedere keer zwanger raakte konden ze allebei niet heel veel aan doen, ze werd dwars door alle voorbehoedsmiddelen heen zwanger. Op mijn jongste broertje na was geen één van de kinderen gepland, ik ook niet.
InekeH87 schreef:mijn vader werkt bijna 70 uur per week. Hij vluchtte in zijn werk en dat doet hij nog steeds. Dat mijn moeder iedere keer zwanger raakte konden ze allebei niet heel veel aan doen, ze werd dwars door alle voorbehoedsmiddelen heen zwanger. Op mijn jongste broertje na was geen één van de kinderen gepland, ik ook niet.
. Hulp vragen kan ook als je veel werkt. Zeker als je kinderen stelselmatig mishandelingen moeten ondergaan
.