Mischien een beetje overbezorgd in sommige mensen hun ogen maar toch wil ik graag mijn verhaal kwijt:
Ik ben 19 jaar, en eigenlijk nooit ziek o.i.d.
Nou is het zo dat ik het laatste jaar vaak ziek ben ( verkoudheid, blaasontstekingen, hoofdpijn, buikpijn etc. )
Ook ben ik heel erg veel moe, soms ga ik om 10 uur slapen en kan ik uitslapen tot 12 uur, dit lijkt me niet normaal.
Ook heb ik vreemde bulten in mijn nek/keel, een stuk of 4.
Ik woon sinds 3 maanden ongeveer samen met de liefste jongen van de wereld, maar merk dat ik hier weinig van kan genieten.
Ik ben vaak chagerijnig en zit niet lekker in mijn vel.
Ik heb een kort lontje en ben erg snel geiiriteerd.
Ben nu ook weer ziek, verkouden, keelpijn, hoofdpijn.
Nou ben ik ongeveer 3 maanden geleden naar de dokter geweest, deze vond het toch ook wel vreemd.
Zij vermoede vooral de ziekte van pfeiffer.
Ik heb bloed laten prikken en dit is heel uitgebreid onderzocht.
Mijn grootste angst was dat er niks uitkwam.
Toen kwam het telefoontje en de dokter vertelde mij dat ze in principe niks raars hebben kunnen vinden.
Wel kon ze zien dat ik pfeiffer had gehad, maar dat dit neit het gene was waar ik me nu zo door voelde.
Over de bultjes zei ze dat ik het even een maand of 2 aan moest kijken, als ze dan nog niet weg waren weer naar de ha.
Nou ben ik dus verhuisd en heb ik een nieuwe ha.
Hier ben ik vanmorgen geweest en deze zei dat de bulten klieren waren, en dat dit vanzelf wel weer weg gaat ( maar ze zitten er al ruim een jaar
)Verder zei hij dat ik moest gaan sporten om wat spanning kwijt te kunnen ( waar ik het wel mee eens ben ).
Maar verder bleef het daarbij en zit ik nu dus weer thuis.
Natuurlijk weet ik dat de ha een geleerd persoon is en weet waar hij over praat.
Maar toch zit het me gewoon niet lekker.
Iemand een reactie/advies?

), een vezelrijke voeding (ik kreeg echt afschuwelijk brood te knagen) maar ik moet zeggen ik heb daar veel baat bij heb gehad. Binnen no-time weer zgan.