Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lemon71 schreef:Ik gebruik ook sinds kort de shampoo en conditionner van Syoss en ben er tot nu toe super tevreden over heb dezelfde ervaring als de TS ook wel doorkambaar haar maar niet van dat futloze haar en het lijkt idd wel of mijn haar sneller vet word in ieder geval om te zien. Ik vind de shampoo en conditionner ook super lekker ruiken als je je haren hebt gewassen en je zit op de bank hangt er een heerlijke geur om je heen hahahahha
Ik ben benieuwd naar de andere ervaringen
Ik zit nu ook weer met m'n 'vette' koppie op de bank en ik heb het gisteren gewassen. Ik heb toen alleen conditioner in de puntjes gedaan, maar dat helpt ook niet.
Deseoso schreef:ik gebruik het ook altijd en ik vind het wel fijn spul, maar ik heb sowieso snel vet haar, dus of dat aan de shampoo ligt ? denk het niet eigenlijk. ik was elke dag m'n haar dus misschien dat het daardoor komt.
Ik gebruik veel verschillende merken, dus echt uitmaken doet het niet. Maar ik dacht eens een iets duurder product te gaan gebruiken
_JL_ schreef:duurder is niet altijd beter, mijn haar reageert 10x beter op haarmaskers van gliss kur dan van kappersmerk keune...
eneh, welke merken gebruik je dan normaal? Syoss is toch bijna het goedkoopste, als je de literprijs bekijkt?

phormicola schreef:Ik gebruik nu sinds een maand een conditioner en shampoo van Syoss. Ik vind de producten erg fijn, vooral omdat de conditioner m'n haar niet zo zacht maakt dat het onhandelbaar is.
Maar, sinds een week ongeveer lijkt m'n haar heel erg snel vet. Dan voel ik eraan en het is niet echt vet, maar het ziet er wel vet uit. Heel maf. Ik heb dan van die slappe strengen haar op m'n hoofd liggen. Ik was m'n haar 1x in de 2/3 dagen.
Wat is jullie ervaring met de Syoss lijn?