Syoss shampoo en conditioner

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Syoss shampoo en conditioner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 12:28

Ik gebruik nu sinds een maand een conditioner en shampoo van Syoss. Ik vind de producten erg fijn, vooral omdat de conditioner m'n haar niet zo zacht maakt dat het onhandelbaar is.

Maar, sinds een week ongeveer lijkt m'n haar heel erg snel vet. Dan voel ik eraan en het is niet echt vet, maar het ziet er wel vet uit. Heel maf. Ik heb dan van die slappe strengen haar op m'n hoofd liggen. Ik was m'n haar 1x in de 2/3 dagen.

Wat is jullie ervaring met de Syoss lijn?

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:31

Ik ga dit even in de gaten houden!
Gebruik zelf al een tijdje de schuimgel en de haarlak van de Syoss en wilde de shampoo en conditioner ook gaan gebruiken.

Edit: over de schuimgel en de haarlak ben ik wel heel tevreden :j

Cahill

Re: Syoss shampoo en conditioner

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:32

Er is al een topic over Syoss haarproducten

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:33

Ik persoonlijk vind de shampoo en de conditioner niet echt geweldig.
De mouse, spray en haarkleuring vond ik wel erg fijn.

Maar ik zou is afwisselen van shampoo als ik jou was, misschien dat je hier baat bij hebt.
Sommige mensen hebben dat nodig voor hun haar :)

lemon71

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:34

Ik gebruik ook sinds kort de shampoo en conditionner van Syoss en ben er tot nu toe super tevreden over heb dezelfde ervaring als de TS ook wel doorkambaar haar maar niet van dat futloze haar en het lijkt idd wel of mijn haar sneller vet word in ieder geval om te zien. Ik vind de shampoo en conditionner ook super lekker ruiken als je je haren hebt gewassen en je zit op de bank hangt er een heerlijke geur om je heen hahahahha
Ik ben benieuwd naar de andere ervaringen

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 12:35

Ik zal idd weer gaan afwisselen, want rondlopen met een faux-vette kop heb ik geen trek in :=

Cahill, misschien is het dan ook handig als je een link post? Ik zit heel erg veel op bokt, maar ik was het gewoon nog niet tegengekomen :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 12:36

lemon71 schreef:
Ik gebruik ook sinds kort de shampoo en conditionner van Syoss en ben er tot nu toe super tevreden over heb dezelfde ervaring als de TS ook wel doorkambaar haar maar niet van dat futloze haar en het lijkt idd wel of mijn haar sneller vet word in ieder geval om te zien. Ik vind de shampoo en conditionner ook super lekker ruiken als je je haren hebt gewassen en je zit op de bank hangt er een heerlijke geur om je heen hahahahha
Ik ben benieuwd naar de andere ervaringen

Ik ben dus gelukkig niet de enige :') Ik zit nu ook weer met m'n 'vette' koppie op de bank en ik heb het gisteren gewassen. Ik heb toen alleen conditioner in de puntjes gedaan, maar dat helpt ook niet.

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:40

Ik gebruik ook de spullen van de Syoss lijn (shampoo, conditioner, schuim en haarlak) en heb nergens last van. Het kan inderdaad zijn dat je haar wat vetter wordt, maar bij mij help het dan om een keertje tussendoor even met een andere shampoo te wassen. Vind het verder echt heerlijke spullen!

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:06

Ik krijg er een gigantisch droge hoofdhuid van, en m'n haar gaat pluizen...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 13:07

Het tegenovergestelde dus :')

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:11

ik vind de conditioner ook niet fijn. Ik heb krullen en mijn haar gaat van die conditioner heel erg in de klit. De shampoo is ook niet denderend. Dus ik maak dit op en dan voor mij niet meer de syoss producten

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:13

shampoo is ok maar conditioner vind ik helemal niks. Werk bij mij totaal niet.

Ik houd het lekker bij andrelon, echt top spul :j

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:19

Ik vind het troep.

Condesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:23

ik gebruik het ook altijd en ik vind het wel fijn spul, maar ik heb sowieso snel vet haar, dus of dat aan de shampoo ligt ? denk het niet eigenlijk. ik was elke dag m'n haar dus misschien dat het daardoor komt.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:25

Deseoso schreef:
ik gebruik het ook altijd en ik vind het wel fijn spul, maar ik heb sowieso snel vet haar, dus of dat aan de shampoo ligt ? denk het niet eigenlijk. ik was elke dag m'n haar dus misschien dat het daardoor komt.

Niet wassen vind ik maar smerig, ik heb het geprobeerd maar ik voel me dan echt ranzig.
Zeker met helmen op je hoofd en paardenlucht.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:28

ik ben er ook niet zo positief over...
in het begin reageerde ik er ook goed op, maar na een poosje kreeg ik een geïrriteerde hoofdhuid van de shampoo...
en mijn haar was inderdaad ook sneller vet dan normaal...
conditioner doe ik trouwens altijd alleen maar op de lengten, nooit op de haarwortels...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 13:30

Gauw stoppen dus := Ik gebruik veel verschillende merken, dus echt uitmaken doet het niet. Maar ik dacht eens een iets duurder product te gaan gebruiken :+

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:32

Dat heb ik ook met syoss, daarom was ik mijn haar altijd eerst met babywasmiddel zonder zeep, en daarna syoss shampoo.
Nu hoef ik maar om de dag te wassen, ipv. elke dag.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:33

duurder is niet altijd beter, mijn haar reageert 10x beter op haarmaskers van gliss kur dan van kappersmerk keune...
eneh, welke merken gebruik je dan normaal? Syoss is toch bijna het goedkoopste, als je de literprijs bekijkt?

manon_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:37

Ik vind de shampoo en de conditioner erg fijn. Maar heb vorige week de kleuring geprobeert :n
Echt helemaal niks. Ik had gewoon de goede verf die ik op mijn haarkleur kan doen gebruikt, maar
ik zag totaal geen verschil. Erg jammer, vind het verder namelijk een prima merk.

Tes82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:38

Ik vind de shampoo en de conditioner ook heel fijn, ik wissel het wel af met John Frieda producten.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 13:39

_JL_ schreef:
duurder is niet altijd beter, mijn haar reageert 10x beter op haarmaskers van gliss kur dan van kappersmerk keune...
eneh, welke merken gebruik je dan normaal? Syoss is toch bijna het goedkoopste, als je de literprijs bekijkt?

Andrelon, huismerken, Fructis, alles wat goedkoop is dus :')

Ik heb idd niet naar de literprijs gekeken.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:40

Ik zweer bij Nexxus. Dat is in mijn ogen echt het beste. Wel duur, maar ook zeer geconcentreerd. Verder gebruik is serums van John Frieda, Parucci of Gliss Kur, dat boeit me niet zo. Maskers vind ik van L'Oreal heel fijn.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 13:42

phormicola schreef:
Ik gebruik nu sinds een maand een conditioner en shampoo van Syoss. Ik vind de producten erg fijn, vooral omdat de conditioner m'n haar niet zo zacht maakt dat het onhandelbaar is.

Maar, sinds een week ongeveer lijkt m'n haar heel erg snel vet. Dan voel ik eraan en het is niet echt vet, maar het ziet er wel vet uit. Heel maf. Ik heb dan van die slappe strengen haar op m'n hoofd liggen. Ik was m'n haar 1x in de 2/3 dagen.

Wat is jullie ervaring met de Syoss lijn?

Dat had ik precies hetzelfde!

Eerst was mn haar gewoon perfect, en nu word het steeds vetter. Wat ik daarom doe is afwisselen in shampoo :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 13:42

Nexxus...komt dat niet bij de Kinki kapper vandaan? Ik geloof dat ik dat heel lang heb gebruikt. Fijn spul idd :j