Beetje rare vraag misschien
Maar ondanks dat het erg kriebeld twijfel ik heel erg..Moesten jullie eerst verbouwen? trouwen? verhuizen? Andere auto?

Hebben jullie getwijfeld? En was het een groot verschil? Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ondanks dat het erg kriebeld twijfel ik heel erg..
(dochter is nu 10 weken). Helaas is dat niet mogelijk omdat ik een keizersnede gehad heb en bijgevolg minimum een jaar niet mag zwanger worden.
Jacimatho schreef:Hier zit er ook maar 15 maand tussen nr 1 en nr 2. Vol enthousiasme gegaan voor nr 2 maar achteraf bekeken hadden we er beter aan gedaan iets meer tijd er tussen te laten. Twee kids in de luiers en zo kort op elkaar is megazwaar en trekt een grote wissel op je.
! 
saroanda schreef:Hier geen wens voor een tweede, daar kan ik je dus geen advies over geven. Kan wel mijn motivatie toelichten. Ik zou niet graag nog een keer zwanger willen zijn en nogmaals een bevalling/keizersnee willen meemaken. Ik heb die periode niet als prettig ervaren en het heeft bij mij best wel een poos geduurd voordat ik op die "blauwe" wolk zat.
Als ik zie hoeveel tijd 1 kindje al in beslag neemt en ik daarbij 3 dagen werk, zou ik bij een tweede niet meer willen werken, helaas kan dat financieel niet bij ons. En naast m'n leven als mama hecht ik ook veel waarde aan mijn vriije tijd zonder m'n kindje, en met een tweede zal dat nog minder worden.
En onze hobbyauto is niet geschikt voor 2 kids en een hond
Missbambie schreef:Armaris schreef:Mag ik even de vraag anders stellen? Hoe weet je wanneer je 'klaar' bent voor een eerste kind?Of open ik beter een ander topic?
Zullen wij een nieuw Topic openen? want die vraag vind ik wel intressant PB me even met de link
; ik vond het veels te leuk om bewust al haar eerste mijlpalen mee te maken
.
.
.
.JaBa schreef:Had het van mij en mijn vriend afgehangen, we waren er direct terug aan begonnen(dochter is nu 10 weken). Helaas is dat niet mogelijk omdat ik een keizersnede gehad heb en bijgevolg minimum een jaar niet mag zwanger worden.
. Was idd niet helemaal verstandig en omdat men bang is dat de naad van de eerste keer kan scheuren bij een "gewone" tweede bevalling, kreeg ze bij de tweede ook weer een keizersnee.