Erg vreemd, wie herkent dit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

YvetteSenna

Erg vreemd, wie herkent dit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 22:18

Ik ben al een tijdje niet ongesteld geweest (5 mnd)..
De 1e maand dacht ik oh best lekker een keertje niet, 2e maand toch wel vreemd en heb testen gedaan allen waren negatief, 3e maand nog niets, toch maar naar de huisarts gegaan want was toch wel vreemd.. heb een echo gehad maar daar was niets op te zien.. en ook nog urine testje gedaan bij huisarts, was ook negatief en ook geen blaasontsteking..

Nou ik moest maar stoppen met de pil want die was te zwaar.. ben nu 2 maanden gestopt met de pil (moet 3 maanden dus nog 1 maand te gaan) en nog niet ongesteld..

Nu heb ik sinds afgelopen week ook hele dikke blauwe aders over mn borsten en dit is me nog nooit eerder opgevallen..

Al met al vind ik het toch erg raar en weet niet zo goed wat ik er mee aan moet..
Herkent iemand dit?!

Jolliegirl

Re: Erg vreemd, wie herkent dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:21

Dat is vreemd! Toch nog even een testje ?

Heb je stress? is er iets in je thuissituatie o.i.d?

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:22

bestaat schijnzwanger bij mensen?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:22

verwijzing vragen naar de gynacoloog?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:24

Trombose?

Love_4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:24

ja ik zou even testje halen voor de zekerheid!
En anders morgen even langs de huisarts!
Kijken wat die zeggen ;)

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:25

Nog een testje halen dan maar denk ik ..

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 22:25

Nee dat is juist het vreemde, heb helemaal geen stress, heb het naar mn zin op t werk, thuis is er niets aan de hand..
@plientjedres, geen idee.. tis alleen niet zo dat ik bezig ben om zwanger te worden of nu een enorme kinderwens heb ofzo,, dat hoor je inderdaad wel eens dat je lichaam je dan voor de gek houdt. maar ik ben daar totaal niet mee bezig..

Nou mijn huisarts heeft contact gehad met de gynacoloog en die zei dat ik eerst maar eens moest stoppen met de pil en dan zou het vanzelf terug komen. pas als dit niet zo was moest ik na 3 mnd weer na de huisarts toe

iemand ervaring met een fijne test? heb nu een paar verschillende gehad, etos eigenmerk, da eigenmerk en clearblue maar vind ze geen van allen erg prettig in gebruik..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:53

Kruidvat, 2 voor 5 euro. Ik testte met de dure tests negatief en deze niet. Is nogal gevoelig.
Wel onhandig omdat je niet op de stick plast, maar het moet opvangen in een beker ofzo en dan met een pipet op de stick moet doen.

Pentax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 22:55

Ik had tijdens mijn zwangerschap heel lang geen buik, maar wel opgezette aders.
Maar dat kan ook door hormonen komen.

YvetteSenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 22:56

Okee, nou vind ik het zowiezo altijd al fijner om het op te vangen en dan te testen.. ben met het erop plassen altijd te bang dat ik te veel, te weinig of er net naast ga :P
ben van mezelf al vrij stevig dus is beetje lastig te zien of er wel of neit wat veranderd aan mn buik.. borsten zijn wel iets groter als voorheen (zei mn vriend dan)

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:34

Heeft de huisarts je door verwezen voor een bloedonderzoek om te kijken of je zwanger bent? :)

Ivon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 11:36

Of gebruik je misschien een bepaald dieet waardoor je een te laag vetpercentage hebt om nog ongesteld te worden

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 15:23

Als je nu al 5 maanden niet ongesteld bent dan zou je als je zwanger bent toch wel iets moeten merken behalve niet ongesteld te zijn. Aan je buik hoor je dan toch wel wat te voelen lijkt me. En als je van verschillende merken een negatieve test hebt lijkt dat me wel betrouwbaar.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:25

cleo, dat hoeft dus niet. dinnetje was 29 weken zwanger. was niet te zien en niet te voelen...

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:29

Ik zou toch maar weer langs de HA gaan (eerst zelf ff testje doen). Want lijkt mij niet echt gezond als je a 5 maanden niet ongesteld wordt, waarvan je 2 maanden je lichaam het zelf had moeten doen.

Ik zou as de dood zijn dat ik toch zwanger zou zijn, als de ongesteldheid uit zou blijven.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:33

plientjedres schreef:
bestaat schijnzwanger bij mensen?

ja bestaat, heeft mijn moeder ook gehad :j

vito05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:38

Ik ben al jaren niet meer ongesteld, als ik stop met de pil wel een beetje.
Waarom, ik heb geen idee, dus ik volg dit.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:40

Schijnzwanger heeft te maken met hormonen die in de war zijn, het voelt als echt zwanger zijn.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:48

benangelique schreef:
cleo, dat hoeft dus niet. dinnetje was 29 weken zwanger. was niet te zien en niet te voelen...

Maar dan nog hoort er wel een positieve test te zijn. Dus en niks te voelen en geen positieve test wordt wel erg onwaarschijnlijk

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:50

Ik heb 3 testen gedaan voor dat die zei je bent zwanger.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:47

CleovG schreef:
benangelique schreef:

Maar dan nog hoort er wel een positieve test te zijn. Dus en niks te voelen en geen positieve test wordt wel erg onwaarschijnlijk

Bij zoveel werken is je hcg zo laag dat dat dus kan.. Zij werd al die tijd overigens gewoon ongesteld, dus ge en vergelijkbare situatie

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:53

Ik ben enige tijd niet ongesteld geweest. Heb meerdere testen gedaan en bleek niet zwanger :) Ook de dokter heeft het getest.
Bij mij is het een hormonaal probleem. Het uit zich op meerdere manieren en ik moet het er maar mee doen. Ik heb de eerste tijd een soort stookkuur gekregen (kom even niet op het woord en naam) omdat mijn lichaam toen helemaal in de war was. De 2e keer heb ik het gewoon laten zijn. Ik slik de pil (Mycrogynon) en let wel goed op :)

Dus ik denk dat het een hormonaal probleem is bij je. Ik zou het goed laten testen door de huisarts. Eigenlijk zou ik niet 3 maand willen wachten. Ik snap de dokter wel maar het lijkt mij helemaal niet fijn!

Schijnzwanger bestaat inderdaad wel bij mensen ja :) maar dan moet je inderdaad zo'n vurige kinderwens hebben dat je lichaam het overneemt.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:59

hoi ik zou toch aandringen om naar de gynacoloog te gaan misschien heb je wel een buiten baarmoederlijke zwangerschap. niet dat ik dat denk maar goed onderzoek moet gewoon gebeuren en niet van kom na drie maanden maar terug, kom op zeg. die had er gewoon geen zin in.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:10

Door pilgebruik kan je idd een tijd niet ongesteld worden. Bij mij heeft dat 3 jaar geduurd en ik vond het heerlijk. :D Toen ik stopte met de pil kwam mijn menstruatie gewoon weer op gang.
Een gynaecoloog heb ik nooit bezocht, ik had geen klachten, ook niet toen ik met de pil stopte en ben moeiteloos zwanger geworden. ;)