voor 2,5week terug had ik een opgezette lympfeklier achter me oor. (donderdags). die maandag na de ha gegaan. zij wilde afwachten of die nog wel ging trekken, maar met de dag voelde ik me slechter worden. uiteindelijk was die weg, maar kreeg ik er 2 terug in me lies(uiteindelijk zijn dat er 5 geworden, die er nu nog zitten)
heel moe, duizelig, geen eetlust, moeite met praten, concentreren enz.
dinsdags wel na het werk gegaan maar ging niet echt goed.
voor de woensdag een afspraak gemaakt voor een telefonisch concult bij de ha
(wij hebben 2 vrouwelijke huisartes, de ene ken ik prive en daar kom ik eigenlijk niet omdat ik haar prive ken) maar woensdag had ik haar wel aan de telefoon. op het moment dat de telefoon gaat en ik wil opstaan, klap ik in elkaar. gelukkig was mijn collega bij mij.
niet dat ik bewusteloos was, maar ik hield me eigen lichaam niet meer. voelde me zo zwaar, heel erg raar.
huisarts heeft me direct doorgestuurd naar het ziekenhuis om een uitgebreid bloedonderzoek te doen. vanaf toen zit ik in de zietewet. nu ik thuis ben, lijkt het of ik nog vermoeider ben. slaap zn 2/3uur per dag extra. savonds lig ik er tegen 8uur in, en moet de volgende dag echt een wekker zetten.
uit het onderzoek zijn geen congrete dingen gekomen alleen dat ik een verhoogt aantal witte bloedlichaampjes heb, dat duid op een ontsteking. gistern had ik erg last van me hoofd(aan de kant waar de lympfe klier zit) met draaien van me hoofd, steken door me hoofd heen. niet fijn. gisteren avond heb ik de hele avond overgevend boven de wc gehangen. voel me dus met de dag slechter worden. vandaag contact opgenomen met de huisartsenpost maar ik mag dus niet komen. op dit moment voel ik me zn natte dweil dat ik echt niks wil en nergens zin in heb.
volgende week maandag mag ik pas bij mijn huisarts terug komen maar dat gaat zeker weten morgen al gebeuren
sorry moet het gewoon kwijt, dit is zo frustrerend!!!

(ziekte van pfeifer heb ik al gehad)