Help! Mijn borsten krimpen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

Help! Mijn borsten krimpen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 02:27

"Haha, twee erwtjes op een plankje!"
"Je hebt vrouwen met meloenen, sinasappels en mandarijntjes. Jij hebt druifjes."
"Ach, ze zullen in ieder geval niet gaan hangen!"

Op de basisschool was ik de eerste die borstjes kreeg. Na een maand stopten ze echter met groeien, hahaha. :P
Nee, uiteindelijk zijn de dames nog uitgegroeid tot een nette B, had groter gekund, maar ik was vrij tevreden.

Tot ik een tijdje geleden opmerkte dat mijn - inmiddels - A-bhs ruimte over hebben! Een oude foto erbij gepakt, en ja hoor: 3,5 jaar geleden leek het echt nog wat. Momenteel lijk ik net een 11-jarige. Mijn ex grapte al: "het is zo net of ik met een jongetje in bed lig" (ha. Ha.)

Nou ben ik de laatste tijd wel iets afgevallen, maar niet zo extreem veel dat het anderhalve cupmaat moet schelen..

Kan het echt dat ze krimpen? Waar eindig ik mee? ;( Worden het straks deukjes, of een flinke cup D op mijn rug? Heeelp, ik wil mijn meisjes niet kwijt! ;(

Ik ben altijd enorm tegen alles wat met plastische chirurgie te maken heeft gewweest, maar op den duur een borstvergroting (al is het maar een ruime B..) begint toch steeds aantrekkelijker te klinken. :P Ik ben reuze tevreden met mijn lijf, mooi slank en strak, ronde billen. Maar die borstjes, aargh, they're killing me! :D

Wie heeft er nog meer een kleine-borsten-complex? :P

Balou_k

Re: Help! Mijn borsten krimpen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 02:44

Die van mij zijn of volle B kleine C dan weer kleine B het schommelt dus wat en vind het niet erg als ze groter worden maar erger me er mateloos aan als ze dan weer krimpen ;(

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 03:27

Je mag wel wat van mij hebben hoor haha, wat ik op jouw foto's kan zien ben je heel mooi in verhouding. Het zal vast wel mee vallen, want borsten die krimpen heb ik nog nooit gehoord :D

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 08:26

Heeft echt met het afvallen te maken. Borsten zijn niets meer dan vetweefsel! Als ik afval zie je dat als eerste in mijn gezicht, bij de ander bij haar buik en bij jou dus aan je bosten helaas! Gewoon weer een beetje aankomen dus! :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 08:31

Nou, je mag ze van mij hebben, wil best 2 cupmaten kleiner :+

Ik denk dat het idd wel wat met afvallen te maken heeft

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 12:42

MelanieB schreef:

Ik bied 5 euro voor 1 cupmaat !!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 12:43

Kan idd heel goed met afvallen of sporten te maken hebben. Als je sport kan de spiersamenstelling van je lichaam veranderen en daarmee ook je borsten (volume en vorm) :)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 12:44

Balou_k schreef:
MelanieB schreef:

Ik bied 5 euro voor 1 cupmaat !!

Hó Hó
Ik bied dan 10 voor beide, maar als niet anders kan wil ik ze wel delen met je :P haha

Zonder dollen, ik heb ze bij mij nog niet zien krimpen, maar groot zijn ze niet. Dacht altijd dat het erfelijk bepaald was, maar helaas :+. Rest van de familie heeft namelijk min. Cup C. Dan kom ik met mijn B cupje... ik ben waarschijnlijk van de Melkboer.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 12:45

Ik heb hetzelfde := Wat ik ervoor over zou hebben om een paar mooie vriendinnen te hebben zeg!

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 12:51

Herkenbaar .... Helaas
Als ik foto's kijk van waar ik een jaar op 16 ben heb ik echt mooie volle borsten.
Ben in de loop der jaren alleen maar kilootjes aangekomen (nog steeds erg smal, maar iig zeker niet afgevallen) maar toch zijn mn borsten stukken kleiner als toen.
Nu ik zwanger ben zijn mn borsten echt perfect, helaas zal dat waarschijnlijk strakjes ook weer verleden tijd zijn, maargoed .. dat zien we dan maar weer.
Echter voel ik helemaal niks voor plastische chirurgie.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 12:57

Nee ik ook niet, ben veel te bang dat het misgaat. Dit is al erg genoeg :')

Maar het is zo jammer dat die twee heuveltjes aan de voorkant voornamelijk bestaan uit bh :+

mairead

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 12:58

Geweldig geschreven, dit! _O-

Weet je zeker dat het niet aan het afvallen kan liggen?
Ik was een aantal jaar terug wat afgevallen na een zomer in het buitenland te hebben doorgebracht (moeilijke eter :P), en toen had ik aan het einde ook nog maar een A-cup over...
Maar ik heb eigenlijk nooit meer gehad dan cup B; als ik op m'n rug lig, lijk ik daar ook net een jongetje. Ik ben er eigenlijk heel tevreden mee; het past bij mijn lichaam (ik ben overal klein/slank) en er zit bijvoorbeeld ook niks in de weg met sporten (Ik moet niet denken aan al dat gestuiter, zeg! Zeker niet met het paardrijden!).

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 12:59

Hmm, als ik dit zo lees moet ik misschien maar eens wat meer gaan eten :')

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:04

Stoppen met de pil kan ervoor zorgen dat ze ineens krimpen, beginnen met de pil (of nuvaring, prikpil, wat je wil) kan er juist voor zorgen dat ze groeien.
Troost je, kleine borsten zijn helemaal niet persé lelijk (ik ken genoeg mensen die het juist mooi vinden, en het is niet voor niets dat veel modellen bijna niks hebben) en je hebt iig géén last van inkijk! (ik krijg daar nml standaard commentaar op en word er helemaal 'woekoewoekoe' gestoord van! 8)7 )

Aan de andere kant snap ik je wel hoor, maar misschien heb je dus iets aan wat ik in het begin zei?
Ik ben door de nuvaring ineens gezegend met 2 flinke D's :+

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:32

Ja maar modellen zijn ook allemaal graatmager dus dat past bij hun lijf. En ik met mijn maat 38 heb niets meer dan zij :+

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:35

Ben je aan de pil? Dat schilt soms ook een maat. Bij mij volgens mij 3 haha of ik kwam wat laat op gang.
Als je zwanger wordt waarschijnlijk :P
Ik kreeg pas op mijn 18de cup A, inmiddels ben ik 21 en heb ik 70D. Of het met gewicht te maken heeft, weet ik niet eigenlijk. Ik heb zelf een tijdje renpaarden gereden waardoor ik ook sowieso heel licht moest blijven en heb nog steeds maat 34/36 maar wel redelijk grote borsten. :D

Misschien dat het bij de één inderdaad sneller van de borsten afgaat en bij de ander van andere lichaamsdelen.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:38

Als je aanvalt worden je borsten toch ook kleiner?

Daar zit immers ook vet en afvallen = vet weg krijgen :')

WHAHA ik ben dan nog maar 13 ,maar heb ook maar een klein cupje hoor :') Als ik op mijn rug lig idd ben ik ook net een jongentje :') die iets te veel gegeten heeft dus kleine borstjes krijgt :')

Maar ben er wel tevreden mee ben zelf klein en slank dus 2 van die dubbel d's hoef ik zeker niet :D :P

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:39

Martine_R schreef:
Nee ik ook niet, ben veel te bang dat het misgaat. Dit is al erg genoeg :')

Maar het is zo jammer dat die twee heuveltjes aan de voorkant voornamelijk bestaan uit bh :+

jou opmerkingen zijn geniaal telkens :')

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:39

Myukii schreef:
Mijn ex grapte al: "het is zo net of ik met een jongetje in bed lig" (ha. Ha.)

Wow lekker taktisch :=
Bij mij krimpen ze ook rustig van C naar B als ik wat afval, en ook als ik met de pil stop schommelt het nogal (maar ik heb ook weer meer vreetbuien als ik aan de pil ben, dus daar kan het ook weer door komen :o).

Elin_ schreef:
WHAHA ik ben dan nog maar 13 ,maar heb ook maar een klein cupje hoor :') Als ik op mijn rug lig idd ben ik ook net een jongentje :') die iets te veel gegeten heeft dus kleine borstjes krijgt :')

Troost je, bij mij waren ze pas uitgegroeid toen ik rond de 18 was :)

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:40

Jaimyliefje schreef:
Ik ben door de nuvaring ineens gezegend met 2 flinke D's :+

Ik ging met de Nuvaring van een kleine B naar een grote C op mijn 24ste.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:41

Myukii schreef:
" Mijn ex grapte al: "het is zo net of ik met een jongetje in bed lig" (ha. Ha.)

Daarom je ex geworden? :') nee flauw :P

Volgens mij was er een kleine borsten toppic ergens ? :=

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 13:41

Haha, ja, dat zijn fashionmodellen, die mógen geen dikke tieten hebben, omdat ze anders niet in maatje 34 passen. :D De commerciële en glamourmodellen hebben allemaal twee dikke vriendinnen, haha, dat verkoopt. :P

De pil ben ik nooit mee gestopt, dus aan de hormonen zal het niet liggen..

Toch maar weer meer gaan eten dan. Was helemaal blij met de paar kilo eraf... :')

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-10 13:42

Polaris schreef:
Myukii schreef:
Mijn ex grapte al: "het is zo net of ik met een jongetje in bed lig" (ha. Ha.)

Wow lekker taktisch :=
Bij mij krimpen ze ook rustig van C naar B als ik wat afval, en ook als ik met de pil stop schommelt het nogal (maar ik heb ook weer meer vreetbuien als ik aan de pil ben, dus daar kan het ook weer door komen :o).

Oh. Ja. Die ex was een eikel. Net als mijn andere exen. Niet voor niks ex. :') :P

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:43

:') Vind die modellen niets hoor :n
Dikke vriendinnen (geweldig wie heeft dit verzonnen? :') ) met zo slank lijfje.

ze moeten oppassen dat ze niet voorover vallen dan :')

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 13:46

Ik herken het ook een beetje..
De grootte van mijn (toch al vrij kleine :') )borsten veranderd nog wel eens. Het valt me alleen vaker op dat ze ineens groter lijken, dan dat ze kleiner zijn geworden. Ik droeg altijd 75B BH's maar ik ben overgestapt naar 70C. Deze zitten me zoveel beter maar mijn borsten zijn echt geen C cup.
Als ik in bed lig ben ik ook altijd bang dat ze verdwijnen :')

Gelukkig vind mijn vriend kleine borsten juist mooier :) en het past ook bij mijn bouw. Ik ben erg lang en slank.