Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga gewoon iedere keer als ik zo`n steek krijg naar de wc. Dan houdt de pijn wel op voor een uurtje. (Om daarna weer heeel hard naar de wc te rennen
) Ik denk dat het gewoon een virus is die rondgaat. Gewoon uitzieken dus.
) dan zou dat idd kunnen. maar ik denk eerder aan een buikgriepje of verstopping ofzo... kan je wel naar de wc? JannekeGstar schreef:girlyggirl schreef:ben je bang voor blindedarm ontsteking? dat kun je testen door tussen je bekkenbot en schaambeen met je vingertoppen flink je buik in te drukken , als je dan weer loslaat en je gaat op dat moment door de grond ( kan echt niet missen dan zeg maar) dan zou dat idd kunnen. maar ik denk eerder aan een buikgriepje of verstopping ofzo... kan je wel naar de wc?
Ik kan wel normaal naar het toilet. Mijn stoelgang is eigenlijk gewoon prima. Een een blindedarm onsteking is het niet. Want ik kan mijn buik gewoon aanraken ect. Behalve als ik echt ga duwen..

JannekeGstar schreef:Ti_Amo schreef:ben je niet ongesteld?
Nee, dat kan niet. Ik ben al 100x naar het toilet te geweest, om te kijken of ik niet ongestelt was. Maar dat moet pas over 2weken zijn. & het is niet zulke buikpijn..
JannekeGstar schreef:corientjuhh schreef:Heb je rechtsonder stekende pijn?
Doet het springen ook zeer (gewoon in de lucht springen)
Heb je koorts?
ja rechts onder heb ik pijn en springen doet ook pijn. Alleen heb ik geen koorts
JannekeGstar schreef:ik lig inmiddels in bed en op welke manier ik ook wil gaan liggen. alles doet pijn behalve op mijn rug.. Maar wat houd die ziekte precies in? ik kan nu even niet op google daarom dat ik het vraag