Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Al heel wat testen op suiker en bloedarmoede gehad, maar nooit duidelijkheid. En toch als ik hier last van krijg dan pak ik iets met suiker en het gaat direct weg. Al blijf ik dan nog wel een hele tijd rillerig. Toch wel even naar de huisarts hiermee
Kan namelijk goed iets van suiker of bloedarmoede zijn! shadowflower schreef:dat is opzich wel een goeie. ben geen zoetekauw dus eet bijna geen zoetigheid.zakje suiker is ook wel goed dan toch ? houd verder niet zo van zoet eten ^^
shadowflower schreef:GITM , nu snijd je wat aan... ben inderdaad een behoorlijke stresskip. slaat vaak op mijn darmen en dat ik heel de tijd blijf malen en laatste tijd ook maagzuur .
phormicola schreef:Ik gok ook op iets psychisch. Omdat het elke keer in dezelfde situatie gebeurd
Ik had het bijvoorbeeld in de tram als het heel druk was, met veel pratende mensen. Of zelfs tijdens het lesgeven als alle kids tegelijkertijd begonnen te praten
Echt flauwvallen, dus met lichamelijke oorzaken, gaat volgens mij niet samen met heel erg zweten ed (m'n moeder viel vroeger veel flauw door een ijzer tekort, maar heeft nooit een druppel gezweet, maar dat is natuurlijk maar 1 verhaal). Ik daarentegen zweette me kapot, plakhandjes etc, en werd erg misselijk.
Ik moet zeggen dat nu ik op een laag-koolhydraten dieet ben het eigenlijk helemaal weg is. Psychische klachten kunnen dus wel baat hebben bij lichamelijke veranderingen. Helaas haalt dat de oorzaak niet weg

Ik had sowieso al een lage bloeddruk en een onstabiele suikerspiegel. Tel daarbij op een enorme gevoeligheid voor drukte, geluid en indrukken et voila! Met low carb is dit nu onder controle en ik val niet meer om