Wie huilt er nog meer snel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Wie huilt er nog meer snel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 14:43

Hallo allemaal,

langer dan de titel kan mn vraag eigenlijk bijna niet worden. Ik ben iemand die nogal snel huilt als iets tegen zit zo kwam ik van de week vanuit frankrijk gereden en kwam ik er bij 2 tankstations niet uit hoe ik daar moest tanken en ja hoor dan schieten de tranen in mn ogen of ik het nou wil of niet :P kan me voorstellen dat het voor vriendlief en ouders nogal irritant kan zijn maar ik zou niet weten wat ik er aan kan doen. Het is ook niet iets van nu maar ik heb het me hele leven al..

Lins_Vetra

Re: Wie huilt er nog meer snel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:49

Ben perfectionistisch? Wil je alle touwtjes in handen hebben en als het dan een keer niet lukt, je er zo van baalt, dat je er emotioneel van wordt?

Ik noem maar een zijstraat..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 14:50

Nee, ik ben ook niet perfectionistisch voor zover ik weet :\

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:53

Ik heb dat ook een hele tijd gehad. Ik ben een hele erge perfectionist en als mij iets niet lukte begon ik ook te huilen. Of als ik in paniek raak ga ik ook spontaan huilen.

Gelukkig heb ik dat niet meer vaak, kan me er nu wel bij neerleggen dat niet alles perfect kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:54

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 14:58

'T fijne is nog dat ik dan hier te horen krijgen niet janken je bent toch geen klein kind meer :+ ik ben 21 maar ja als ze zoiets zeggen moet ik natuurlijk nog harder huilen :P

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 14:58

Ik kan ook zo vreselijk makkelijk in janken uitbarsten, inderdaad meestal omdat ik gefrustreerd ben omdat iets niet lukt. Maar ook om zielige zaken etc. En dan raak ik daar weer gefrustreerd van...Hoe zinloos he! (en dan werk ik ook nog eens met alleen maar mannen, stuk of 250, echt, ik kan zo van mezelf balen...)

Love_4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:00

Ik heb er alleen van als ik boos ben... Echt boos..
Kan er niks aan doen maar bij mij slaan agressie om in tranen :+
Aan de ene kant heel handig, want scheelt vechtpartijen (A)

Maar soms ook wel als echt alles tegen zit wat maar tegen kan zitten ;)

Jeudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:01

Ik meld me ook. Bij mij is het meestal in vlagen, soms een half jaar nergens last van, en dan ineens lopen er bijna dagelijks tranen over mn wangen.. Gewoon een vreemde eigenschap van mezelf denk ik :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:02

ik heb het ook, ben gewoon een emo type, mensen die me kennen zijn het wel gewend en anders wennen ze er maar aan :+ tis gewoon een deel van mij en ik kan er niet meer zo mee zitten :) merk wel dat nu ik er op die manier over denk, ik minder huil, iig niet meer om de meest vreemde dingen haha

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-10 15:03

Het is bij mij soms ook achteraf, dan is er eerst iets stoms gebeurd en vervolgens als ik het aan iemand wil vertellen dan probeer ik het te onderdrukken maar nee hoor mn stem verraad me gelijk en dan denk ik had ik er nu maar niet aan gedacht of niks over willen zeggen. Echt zo van: hoe was het? ik: ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:06

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:06

Precies hetzelfde, kan om alles janken, of ik nou wil of niet.. Kan het niet wegstoppen..

Geeske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:08

Coot schreef:
Precies hetzelfde, kan om alles janken, of ik nou wil of niet.. Kan het niet wegstoppen..

hier ook! :=

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:11

Ik kan het meestal juist wel wegstoppen. Ik heb best wel vaak het gevoel dat er een jankbui opkomt maar vaak kan ik mezelf wel onder controle houden als ik op plaatsen ben waar ik het liever niet heb. :Y)

Lynniiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:11

hier nog 1 die om alles huilt. kan nog steeds bijvoorbeeld wel huilen bij de film bambi of de lion king. heb vanochtend nog gehuild om een liedje waar ik veel herinneringen bij heb. Ben ook wel beetje perfectionistisch, daar kan het ook aan liggen

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:13

moonsparkle schreef:
Hallo allemaal,

langer dan de titel kan mn vraag eigenlijk bijna niet worden. Ik ben iemand die nogal snel huilt als iets tegen zit zo kwam ik van de week vanuit frankrijk gereden en kwam ik er bij 2 tankstations niet uit hoe ik daar moest tanken en ja hoor dan schieten de tranen in mn ogen of ik het nou wil of niet :P kan me voorstellen dat het voor vriendlief en ouders nogal irritant kan zijn maar ik zou niet weten wat ik er aan kan doen. Het is ook niet iets van nu maar ik heb het me hele leven al..

Prcies hetzelfde hier... Hartstikke irritant... Idd de machteloosheid, bij mij dan... En het helpt helemaal niks, maargoed.. Heb het ook mn hele leven al xD

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:13

Hier nog zo ééntje!! Zowel als ik erg boos wordt of helemaal niets!
Lucht af en toe wel heerlijk op

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:14

Haha ik ben ook echt een jankerd. Heb wel eens met ruzies/discussies gezegd dat ik niet zielig ben maar gewoon snel huil. Want soms komt het toch op anderen over of je zielig bent, gevoelig bent of snel in de slachtoffer rol kruipt, dat is niet het geval ik huil gewoon snel.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:14

Ik huil ook vrij snel, naja niet echt huilen.
Maar tranen in mijn ogen, als ik me niet goed voel en ze staan me aan te kijken van "waar heb jij nou weer last van?" Of als ik iets zie op tv/film waarbij mensen emotioneel worden of gekwetst worden of juist super gelukkig zijn schiet ik ook weer vol :=

Ook als ik moet lachen moet ik huilen, vreselijk irritant :')
Of als ik heel erg boos ben en ik mijn woede niet kan uiten, moet ik huilen..

Ach ja, accepteer het maar ;)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:20

ik heb het eigenlijk alleen als mn vriendje erbij is. :? (als ik zomaar begin met huilen dan) heel kinderachtig eigenlijk. := laatst bijvoorbeeld rookte die in mn kamer, want buiten was t best koud en ik wou niet dat die in mn kamer rookte alleen hij wou niet naar buiten en toen deed ie dus alleen de buitendeur open. en toen ging ik op bed liggen huilen. :? (snap zelf nog steeds niet waarom, had hem er beter uit kunnen schoppen :+ )
en ook een keer wou ik naar huis en hij niet, wou nog 1 drankje doen bij een bar en we zaten dus in de auto en kwamen net ergens vandaan. en toen ging ik dus ook huilen dat ik naar huis wilde. := maar krijg dan wel mn zin. := volgensmij gaat het gewoon automatisch ofzo.
verschrikkelijk kinderachtig als ik er zo aan denk. := (ben 19, bijna 20)
moet er wel bijzeggen dat ik me als ik zomaar ga huilen ook niet 100% lekker voel hoor. dus niet dat als ik vet vrolijk en gezond ben ook zo snel huil. :')

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:29

Hier nog een jankerd :D

Kan het ook om de domste dingen doen.
O.a. in dingen die niet lukken en waar je mee geconfronteerd wordt.
Maar ook rustig om een speelfilm..

En als ik ongesteld ben is het 100x zo erg haha. }:0

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:33

Lins_Vetra schreef:
Ben perfectionistisch? Wil je alle touwtjes in handen hebben en als het dan een keer niet lukt, je er zo van baalt, dat je er emotioneel van wordt?

_Nancy schreef:
Ik huil ook vrij snel, naja niet echt huilen.
Maar tranen in mijn ogen, als ik me niet goed voel en ze staan me aan te kijken van "waar heb jij nou weer last van?" Of als ik iets zie op tv/film waarbij mensen emotioneel worden of gekwetst worden of juist super gelukkig zijn schiet ik ook weer vol :=

Ook als ik moet lachen moet ik huilen, vreselijk irritant :')
Of als ik heel erg boos ben en ik mijn woede niet kan uiten, moet ik huilen..

Ach ja, accepteer het maar ;)

Kan me hier zo goed in vinden. Ben zelf erg perfectionistisch. Toen ik vroeg klein was, gebeurde het vaak met het kleuren en dan verscheurde en huilde ik me tekeningen weg. En wass vroeger een hele erge huilbaby, omdat mn hersenen verder waren dan me lichaam. Erg lastig.
Wil zelf ook graag controle houden enzo.
Maar ook bijvoorbeeld als ik boos ben. Hoeft niet eens heel erg boos te zijn.
Maar misschien komt het wel ook omdat ik neit zo top in mn vel zit.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:39

Lins_Vetra schreef:

Ja :+...
Echt irritant hé TS.. gewoon geen houden aan.. inderdaad als ik in paniek raak.. als iets me niet lukt.. etc. etc...

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 15:43

ben zo blij dat ik niet de enige ben :D .....

ben niet snel gestresst, niet perfectionistisch...maar ik vind wel bijna alles en iedereen zielig. Zo ook films.
Heidi, Honden gaan naar de hemel, scruffy, black beauty. Alle films waar er iemand doodgaat (en dat wordt dan ook even goed uitgelicht) ....kan ik wel bij huilen. Zo ook documentaires over gehandicapten, mensen die iets ergs mee hebben gemaakt of als er iemand op tv een verhaal aan het vertellen is en er zelf bij moet huilen....
Films als komt een vrouw bij de dokter, de gelukkige huisvrouw en haar naam was sarah durf ik niet eens te kijken :S

begrafenissen is een ramp....ik zou op de begrafenis van een wildvreemde nog het hardst huilen van allemaal :S

Zou soms wel eens willen dat het wat minder was.....want soms is het erg vervelend om aan mensen uit te moeten leggen waarom je rode ogen hebt (* gelukkig zijn het altijd "mijn lenzen" die zitten te vervelen :D)
Laatst bijgewerkt door Sky_As op 09-11-10 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt