Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat dit kan zijn. Heb ook niet zo snel iets kunnen vinden via google. Ik hoop voor je dat ze snel weg gaan
Sterkte meid! veersche schreef:Misschien een onderhuidse ontsteking.
Absoluut niet aan zitten!!!
Ga langs bij de huisarts zou ik zeggen, die kan je misschien antibiotica geven om te deppen op de huid.
Succes.
Janine1990 schreef:Onderhuidse puist, gaan uiteindelijk naar veel gepiel wel open. Maar duurt dan lang voordat ze weer dicht zijn.
Toen ik eens voor iets anders bij de HA was, zag hij een plekje en gaf hij me een zalfje mee. Kleine tube van Leo ofzo? fucinogwat... Ideaal spul.
Als je er echt iets voor wilt hebben, kan je daar naar vragen
De bulten komen terug omdat de bacterie onder je huid zit. Janine1990 schreef:Kan je wel doen, als de naald maar schoon is, en je huid ook... Anders weet je zeker dat het gruwelijk gaat ontsteken!
Dat Leo spul is voor vanalles en nog wat, kan zeer weinig kwaad. Plus dat je er geen lelijke littekens van krijgt, omdat je de ontsteking verwijderd. Doe je dat niet, is de ontsteking zomaar weer terug, en dat wil je niet...
Janine1990 schreef:Onderhuidse puist, gaan uiteindelijk naar veel gepiel wel open. Maar duurt dan lang voordat ze weer dicht zijn.
Toen ik eens voor iets anders bij de HA was, zag hij een plekje en gaf hij me een zalfje mee. Kleine tube van Leo ofzo? fucinogwat... Ideaal spul.
Als je er echt iets voor wilt hebben, kan je daar naar vragen
Janine1990 schreef:TamiBambi schreef:maar sommige komen we echt uit...maar goed, bij mij helpt de brandnetel wel goed om het te voorkomen dat het er meer worden!
Klopt, dat is etter, moet er toch ergens uitAls je een hoefzweer laat zitten, komt die er vroeg of laat ook uit.
Kaula schreef:Je zou ook even trekzalf bij de drogist kunnen halen. Dit wil misschien ook wel wat weghalen.
Verder niet aanzitten of in knijpen, dat maakt je huid alleen maar stuk.
Janine1990 schreef:Kan je wel doen, als de naald maar schoon is, en je huid ook... Anders weet je zeker dat het gruwelijk gaat ontsteken!
Dat Leo spul is voor vanalles en nog wat, kan zeer weinig kwaad. Plus dat je er geen lelijke littekens van krijgt, omdat je de ontsteking verwijderd. Doe je dat niet, is de ontsteking zomaar weer terug, en dat wil je niet...