Ik heb eigenlijk 2 vragen. Ik heb vandaag de test gedaan van clearblue met zwangerschapsindicator. Er kwam 3+ uit dus dan zou ik 5 weken zwanger zijn. maar vorige maand ben ik gewoon ongesteld geweest. Maar dan was ik toch al zwanger als ik het goed heb? Of kan het zijn dat de indicator het verkeerd afgeeft. Ik heb vandaag trouwens ook de test van kruidvat merk gedaan en daar kwam ook uit dat ik zwanger ben. Heeft iemand het ook gehad dat je wel ongesteld werd maar toch zwanger was? Ik zou natuurlijk voor een echo kunnen maken maar aangezien ik een miskraam heb gehad een paar maanden geleden wil ik daar nog ff mee wachtten.
MamaMiesje
Geplaatst: 31-10-10 21:37
Je zwangerschap gaat officieel in op de 1e dag van je nieuwe cyclus, als je dus net ongesteld geweest bent en feitelijk nog niet zwanger bent
Nee ik was vorige maand ongesteld en zou het vandaag moeten worden. Maar die test geeft aan 3+ en dat is dat je 3 weken geleden bevrucht bent en dan tel je er altijd 2 bij op. dus dan zou ik 5 weken zwanger zijn. Maar 3 weken geleden was ik nog ongesteld geloof ik dus kan toen moeilijk bevrucht zijn snap je?
Als je veel HCG aanmaakt, kan de tijdsindicator ook langer aangeven dan dat je werkelijk zwanger bent. Maar je rekent gewoon vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Zolang ben je dan zwanger.
MamaMiesje
Geplaatst: 31-10-10 21:40
Oh op die manier...Ehh.. ff denken hoor...
Het kan zijn dat je eisprong op een ander tijdstip was dan normaal?
dan zou ik nu 4 weken zijn denk ik. Ik hen in juni een miskraam gehad die behoorlijk heftig was dus wil nog ff wachten met het hele circus er omheen. ik voel me trouwens helemaal niet zwanger maar dat zegt niks natuurlijk
Ilsemarie
Geplaatst: 31-10-10 21:43
het zou kunnen... een vriendin van ons werd bij de eerste 5 maanden gewoon ongesteld (ze kwam er ook pas na 5 maanden achter...) bij de tweede werd ze de eerste 4 maanden gewoon ongesteld. (wel ietsje minder dan normaal maar op dat moment zocht ze daar niks achter, dat komt dan achteraf pas...).
Ik hoop voor je dat je zwanger bent gezien je post vermoed ik dat je dat fijn zou vinden Dus hopelijk alvast een voorzichtige gefeliciteerd.
MamaMiesje
Geplaatst: 31-10-10 21:44
Nou dan duim ik extra hard voor je dat het nu raak is en 9 maanden blijft zitten
Cin_penotti
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-10 21:44
van die ei sprong.. dat zou ik niet weten.. Ik vind het echt lastig om dat te berekenen. Ik wee wel dat ik geen normale ciclus heb
dat zou kunnen maar heb toen echo's gehad en die waren wel goed. Maar ja je ziet dan ook niet wat er binnenin allemaal afspeelt. Het was nog maar een boon om te zien. (gevoelsmatig was het wel meer als een boon hoor)
Cin_penotti
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-10 21:51
bij mij was het de 17e dag na de eerste dan van mijn menstruatie maar weet niet of dat nu ook zo is
zacharyhill
Geplaatst: 31-10-10 21:52
Ik heb bij mijn laatste zwangerschap 2 of 3 keer nog een bloeding gehad elke keer rond mijn menstuatietijd zal ik maar zeggen.
Cin_penotti
Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-10 21:54
ja het was wel een mindere menstruatie als anders maar wel genoeg bloed zeg maar. Ik ben altijd super hevig ongesteld misschien morgen maar ff bij de HA informeren
MamaMiesje
Geplaatst: 31-10-10 21:54
Wat een onzekerheid he? Ik weet een beetje hoe je je voelt hoor. Ik heb weliswaar (gelukkig) geen miskraam gehad, maar wel met beide kinderen er heel lang over gedaan om zwanger te worden. Het is slopend
och jeetje.. Dat is gelukkig bij mij niet het geval geweest na een maand of 4 raak. Maar dat lijkt me zo verschrikkelijk dat je af moet wachten. Ik hoop echt zo dat het nu wel goed gaat... Ik zou het echt verschrikkelijk vinden om nog een keer een miskraam mee te maken in een korte tijd.