Ik ben sinds 2 weken nu in therapie voor Emetofobie.. Maar ik krijg 'huiswerk' hiervoor mee..
Het huiswerk van deze week is filmpjes en foto's opzoeken en bekijken van 'kotsende mensen'
Maar zoals jullie vast wel begrijpen ga ik dat niet zomaar op youtube bekijken zonder dat ik weet wat me te wachten staat..
Nu weet ik dat ik een paar jaar terug.. (Spreek nu over jaar of 8/9) Op de site van Emetofobie.nl een link kon vinden waar je ook foto's en filmpjes kon vinden daarover... Waar bij stond wat je te wachten stond.. Bv: Zwart/wit - Niet overgeven - Wel overgeven - Alleen zak voor de mond, ga zo maar door...
Maar ik kan dat helaas niet meer terug vinden...
Weet iemand van jullie zoiets anders te vinden?? Jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel..
(Het doel van deze week is, is dat ik het donderdag durf te kijken, met oren en ogen open en geluid aan... En dat ik echt iemand zie kotsen op een filmpje...
Maar gelieve werk ik daar even rustig naar toe
)Dus.. Alle hulp / tips zijn welkom!
Één filmpje vond ik wel genoeg op de zondagmiddag
Maar als je daarnaar kunt kijken zonder problemen, heb je je fobie in elk geval overwonnen!
)
Het moet echt niet in mijn buurt komen of zijn geweest (als ik weet dat er in een auto gekotst is ga ik er ook niet in enzo.. )