Ik ben Melissa en ´k ben bijna 14jr.
Kheb dus meerdere keren per dag woede aanvallen en echt zo erg dat ik alles zeg wat ik denk.
Mijn moeder wou me naar zo´n arts sturen om te testen of ik ADHD had. Ik heb hier zo hard over lopen nadenken eh xs en mijn moeder is toen gaan praten met mijn dokter en die zei dat het gewoon was dat ik te weinig energie kwijt kon. Toen zei mn moeder: ja maar ze voetbalt 2x in de week 5u sport op school en ze rijdt ook nog eens paard. En toen zei de dokter dat het de puberteit was en dit en dat en dat ik geen! adhd had. Maar ik heb dus bijna iedere dag ruzie met mijn ouders om elk klein ding schiet ik in ´paniek´ en wordt ik echt laaiend kwaad, ik kan me dan echt niet beheersen en loop dan de hele tijd te vloeken. In de klas ben ik ook zo druk.
Is het nog normaal dat ik meerdere keren per dag woede aanvallen heb??
Iemand ideeen/vermoedens/tips??
Groetjessss
Gelukkig zit mijn beste vriend bij mij in de klas en zit ik in de meeste lessen vlakbij hem. En hij weet mij wel rustig te houden.. Maar toch ik vind het gewoon raar dat ik alleen tegen volwassenen flip en tegen mensen van mijn leeftijd niet.
kan me inmiddels wel aanpassen en als ik me irriteer dan kan ik gewoon rustig een discussie aangaan en die ook heel simpel afkappen
msn zit ik echt niet veel op en gsm gaat wel maar meestal heb ik geen beltegoed of is het via gsm niet uit te leggen. En dan schrijf ik het op een briefje en geef ik hem het in de klas. Dat helpt wel