Ik stel hier toch even mijn vraag,wie weet dat Bokkers dit herkennen. Als het probleem aanhoud ga ik uiteraard even langs een huisarts.
Gister ontbeten met 3 boterhammen en tussen de middag ( 12uur) ook 2 boterhammen op. Toen door naar stal, waar ik tegen wat onverwachtse dingen aanliep waardoor ik pas om half 8 in de avond thuis was. Van 12uur tot half 8 dus niets gegeten. ( wel water gedronken)
Vriendlief had al erwtensoep gemaakt,zonder vlees erin. Maar na 1 hap, kon ik écht niet meer. Ik had het gevoel als of ik al uitgebreid had gegeten en prop vol zat. Na wat aandringen van mijn vriend nog 2 happen naar binnen gewerkt, maar blegh het smaakte echt niet.
Vanochtend wakker geworden, maak voor mezelf 3 boterhammen maar na 1 hap weer hetzelfde.. Het viel als een blok steen in mijn maag die ene hap. Nu probeer ik net iets lichts te eten ( droog beschuitje) maar ik krijg het gewoon niet naar binnen! Zo raar! Slokje thee erbij, kreeg het echt niet naar binnen..
Het gevoel dat je met kerst veel en veel te veel gegeten hebt.. Dat gevoel heb ik. Ik zit niet verstopt, ben gewoon naar de wc geweest
Heb ook geen buikpijn, alleen een heel vol gevoel. Ook geen honger gevoel,terwijl ik veel te weinig gegeten ( en gedronken) heb.Ik heb niets raars gegeten of gedaan verder en ben benieuwd of jullie misschien weten wat dit kan zijn? Ik vind het heel raar namelijk, hoe kan je nu een vol gevoel hebben terwijl ik eigenlijk al meer dan 24uur niet gegeten heb. ( en wel actief paard heb gereden etc).
Alvast bedankt voor de tips

Groetjes, Agnes.