Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Dat ze maar goed eet,heel vaak per dag kleine portie's.
Want honger zal ze wel niet hebben,dat had mijn zusje ook niet.
Het maakt niet uit wat ze eet,als ze maar iets binnen krijgt.
Mijn [vroegere] buurvrouw had keelkanker en werd ook heel erg mager,zij at toen veel slagroom [die van campina].
Verwen je moeder maar met dingen zie ze altijd heel lekker vind,laat haar maar lekker snoepen ook.
Dat gaat enorm zwaar worden voor haar. En haar kennende, rookt ze gewoon stug door.
Als t in je keel zit, lijkt het me helemaal een drama om nog wat naar binnen te krijgen zeg. __Marije__ schreef:De neef van mijn vriend heeft ook Hodgkin, zat al in fase 4. Hij heeft een hele moeilijke tijd gehad van de chemo's maar heeft zich er doorheen geslagen en is er bovenop gekomen! Tuurlijk blijft het de komende jaren spannend of hij vrij blijft, maar voor nu is hij schoon!
Heel veel sterkte de komende periode!
dynamiek schreef:Antheman wat vervelend dat jouw moeder ook enstig ziek is![]()
Bij mijn moeder is ook kanker geconstateerd geen Hodskin maar beenmergkanker, mijn moeder is ook erg afgevallen en heeft al wat chemos gehad, nu na 3 kwart jaar aan de chemo en verzorgingtehuis te hebben gelegen is ze nu sinds een paar weken thuis! Ze knapt nu weer wat op we doen veel leuke dingen met haar. Geniet van de mooie momenten!
DarkShines schreef:Mag ik vragen wat voor klachten je moeder had voordat de diagnose gesteld werd?
DarkShines schreef:Mijn zus heeft alle chemo's via een infuus gekregen. Ik denk dat dat voor jouw moeder ook zo zal zijn.