Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Provincie Groningen(richting Friesland en Drenthe)
Vjestagirl schreef:Ik zou persoonlijk niet naar een Hans Anders of Pearl gaan, al die grote bedrijven zijn alleen maar bezig met verdienen en verder niets.
Ik zou opzoek gaan naar een kleine particuliere opticien. Kun je vaak ook wat originelere modellen vinden.
Ik raad Henk Prummel in Wijk bij Duurstede aan, of Rayer Oogzorg omstreken utrecht
zodiacje schreef:ik ga bij de specsavers. Daar krijg je je tweede bril gratis. Wel zo leuk om een ander soort montuur erbij te nemen en super handig om er twee te hebben, dan kan ik er één standaard in de auto laten liggen.
Daarnaast hebben ze veel meer keuze dan de meeste andere opticiens.
Janine1990 schreef:... Maarja, de reden dat ik in ieder geval, daar niet zomaar heen zou gaan, is het idee dat kleinere opticiens ook niet dezelfde leuke monturen hebben....
.
!)
WillemYntJee schreef:Volgens mij is een oogmeting gewoon gratis bij een opticien of dat nou de HA, Pearle of een 'duurdere' ( weet even niet hoe k t moet omschrijven) zaak is. Dus je kan t toch gewoon een keer uitproberen bij een duurdere zaak
Mijn vorige bril komt wel van de Hans Anders en als je geen bijzondere wensen hebt wordt je daar prima geholpen vind ik
Mootje schreef:Voor een deskundige meting ga je naar een OMC en niet naar een opticien: http://www.omcnoord.nl/
. Janine1990 schreef:WillemYntJee schreef:Volgens mij is een oogmeting gewoon gratis bij een opticien of dat nou de HA, Pearle of een 'duurdere' ( weet even niet hoe k t moet omschrijven) zaak is. Dus je kan t toch gewoon een keer uitproberen bij een duurdere zaak
Het gaat ook niet om het geld, maar om de professionaliteit en vooral de kwaliteit van de meting.
Zoals je hebt kunnen lezen heeft mijn moeder al een oogmeting laten doen, maar wil ze graag nog eentje doen...
Maargoed, het beste kan je de OP nog eens lezen...