Ik zit ongeveer al drie jaar aan de pil.
Gewoon elke maand een stopweek erin, en dan wordt ik ongesteld.
Nou komt het de laatste tijd wel eens voor dat ik 1 dag mischien later ongesteld wordt dan gepland.
Vorige week moest ik weer ongesteld worden, dit werd ik maar wel drie dagen later.
Met heel bruinachtig slijm dat later wel roder werd. De nacht voor die ochtend dat ik ongesteld werd, heel hevig buikpijn gehad, beroerd, maagzuur. Echt niet lekker.
Maar 1 dag echt ongesteld (?) geweest, al hoewel ik normaal veel meer bloedverlies heb dan dit keer. Volgende dag al bijna niks meer en savonds was ik er vanaf.
Dinsdag was me stopweek alweer voorbij en weer gewoon aan de pil gegaan. Ik was die maandag en dinsdag helemaal schoon, alleen witte vloed waar ik normaal ook wel eens last van heb.
Vanochtend kreeg ik weer een beetje buikpijn was niet zo lekker. Ik naar de wc, en toen viel er een dikkigerige donkere bloeddrup (was niet echt een prop maar wel dik). Daarna was ook helemaal niet lekker, kramp en lichte steken in me onderbuik (deed klein beetje pijn, maar was wel uit te houden. Dus niet ernstig). Maar verder de hele dag niks meer. Maar wel nog wat misselijk en af en toe een kleine steek.
Nou ben ik de week voor ik ongesteld moest worden, wel een of twee keer de pil vergeten. Maar de dag erna dat ik er achterkwam wel weer geslikt. Dus toen twee pillen.
Mijn collega zei dat het mischien ook wel een doorbloeding (?) was. Maar dit is de eerte keer in drie jaar tijd dat het zo gebeurd en dat ik er zo last van heb.
Ik weet niet of ik hier mee naar de huisarts moet gaan?
Heb chlamydia gehad
en ben eigenlijk wel beetje bang dat dit er mee te maken heeft. Is trouwens wel dik jaar terug en ben er toen ook voor behandeld.
Het zit me in ieder geval niet zo lekker, dit heb ik nog nooit mee gemaakt.