Daarom heb 't toen ik thuis was meteen gegoogled, en viel voor mij alles op z'n plaats, met name het moeite met hebben met lezen, hyper focussen, te veel gedachten, concetratie problemen.
Ik vind het nu allemaal heel erg spannend, zoweiso dat ik mijn ouders moet vragen om een test vraag me niet waarom... en wat er dan allemaal gaat gebeuren.
Hoe zal het gaan ? Hoe gaat zo'n test ? Wat als ik ADD blijk te hebben ? Of juist niet ? Krijg ik er hulp voor ? Zal ik ermee leren omgaan ? Of het juist te verdoezelen ? Wat als ik hierdoor m'n opleiding niet haal ? Of juist nooit kan doen wat ik wil doen ?
Ik heb zoveel vragen, waar ik zelf geen antwoord op heb, of kan vinden

Wat als de bevestiging van ADD en hulp, alles beter maakt...

ik heb ernstige concentratie problemen die zich kunnen omzetten in ernstige motivatie problemen
Ik ben van gymnasium afgestroomd naar MBO, en heb vorig jaar toch redelijk succesvol weer mee kunnen doen op de Havo, terwijl de omstandigheden daar niet echt naar waren.. En nu probeer ik medicatie weer af te bouwen, en dan merk je dus ook wel meteen dat het minder gaat... Wat dan weer iets jammerder is
... 
( dat is een beetje mijn angst bij medicatie)
) ook fysiek dmv altijd hoofdpijn en vermoeidheidsklachten... Die verdwijnen opzich wel met medicatie, maargoed... Zijn zat andere vervelende bijwerkingen (m'n sociale fobie - die in principe niet zo erg is - wordt even 10x uitvergroot waardoor het wel erg is
)
Heb niet echt moeite met lezen, voorlezen gaat niet altijd even soepel