Ik heb later nog haar lichaam (in mummiepak) in het ziekenhuis gezien, we hebben als gezin haar kist in orde gebracht, de crematie is geweest en haar huis is inmiddels leeg geruimd. En nog lijkt het niet binnen te komen. Het zijn telkens van die momenten, waarna dat wegzakt, en ik het gevoel heb haar volgende maand met haar verjaardag wel weer te zien. Urn uit zoeken op internet, en daarbij het gevoel hebben 'waarom houd ik me met úrnen bezig???' Te bizar. Ik ben ook enorm kwaad geweest op haar spullen; alsof haar klerenkast het kan helpen nu hier te staan
Het is gewoon nog zo onwerkelijk. En nog steeds iedere week in herhaling; 'vandaag zoveel weken geleden ging ze naar Q-base, nu was ze boos omdat iemand tegen haar autospiegel had gereden, nu ging ze werken, nu begon de ellende...'Meer mensen die aan de uitdaging genaamd rouwverwerking zijn begonnen?
Wow, heftig!
Famimilieleden die nooit naar mn zusje of iemand anders uit ons gezin omgekeken hebben, en nu met megaboeketten naast dr kist aan kwamen zetten, zelfs voordat wij ook maar 1 bloemetje hadden kunnen regelen...wat had ik die dingen graag in de container gemikt! Was sociaal niet wenselijk, heb het er dus bij gelaten de linten zo te hangen dat hun namen niet meer zichtbaar waren. Helaas had meneer de cameraman die dingen bij de crematie dus uitgebreid gefilmd