Donderdag avond was ik mijn hond aan het uitlaten en kreeg ik ineens uit het niks gigantische steken in mijn maag. Ik kon direct helemaal niks meer! Ben ongeveer 20 minuten tot een half uur op straat aan het prutsen geweest en op een gegeven moment stopte een politieauto met de vraag of het wel goed ging. Uiteindelijk hebben zij de huisartsenpost gebeld en ik heb een kenniks van mij opgebeld die samen met mij daar heen is gegaan. Daar heeft hij een aantal onderzoeken gedaan en heb ik wat medicijnen gekregen. Als het de dag erna niet beter ging moest ik even langs mijn eigen huisarts.
Volgende dag moest ik om 06.00 uur beginnen met werken en ondanks dat het nog niet helemaal goed ging ben ik wel gewoon gaan werken. Tijdens de eerste pauze heb ik even wat gegeten en gedronken en dat ging nog wel redelijk. Tijdens de 2de pauze heb ik even wat zwaarders gegeten en water gedronken. Toen ik daarna weer aan het werk ging, ging het weer mis! Ik kreeg weer gigantisch last van krampen in de maag. Toen hebben we mijn eigen huisarts opgebeld, maar die was niet aanwezig die dag. Toen zijn we doorverwezen naar de huisartsenpost. Deze huisarts heeft mij doorgestuurd naar de spoedeisende hulp van het ziekenhuis. Nadat ze daar een hele hoop onderzoeken gedaan hebben en het nog niet konden vinden hebben ze mij uiteindelijk doorgestuurd naar de internist ( ? ). Vanuit daar hebben ze mij opgenomen in het ziekenhuis. (dit was vrijdag). Gisteren hebben ze nog een maagonderzoek gedaan, maar ook hier is nog niks uitgekomen. Ik leef momenteel op de pijnstillers (soort van morfine spuiten) en ben de pijn en misselijkheid dan ondertussen ook helemaal zat. En ze kunnen tot nog toe ook niet vinden wat het is.
Dit is het eerste moment sinds ik hier ben dat het weer een beetje redelijk gaat. Ze weten nog niet wat ze verder voor onderzoeken gaan doen en ze weten al helemaal niet meer wat het kan zijn. Ben dus weer eens een mysterieus geval
. Zo ik ben mijn verhaal even kwijt
en zal jullie als jullie dat willen op de hoogte houden hoe het hier gaat!