In ieder geval hier mijn verhaal:
Afgelopen donderdag werd ik wakker met knallende koppijn, gewoon nog naar school gegaan, en meegedaan met de gymlessen. En 's avonds ook wezen werken. Daarna gewoon op tijd naar bed gegaan.
Vrijdag ben ik 's ochtends naar stal gefietst, ook weer met knallende koppijn, en daarna door naar school. Op school ging het steeds meer achteruit, had het gevoel alsof iemand met een hamer in mijn hoofd aan het rammen was.. Ben toen halverwege de dag naar huis gegaan, school had mijn ouders opgebelt en die hebben me opgehaald, want was niet meer in staat om te fietsen.
's Avonds kreeg ik onwijs veel kramp en steken linksonderin mijn buik, net onder mijn ribben doorlopend naar mijn heupbot. Ben nogwel naar stal gegaan, maar niet al te lang, en vroeg gaan slapen. Zaterdag mijn werk afgebelt want het ging echt niet. Kon amper mijn bed uitkomen zonder dat het zeer deed. Daarna lekker een uur in een warm bad gaan liggen, en toen nam de pijn af. Had ik af en toe nog maar last.
Toen ik ging ontbijten, kreeg ik weer pijn. En elke keer als ik weer eet, doet het zeer. En een tijdje erna ook nog, waarna de pijn iets afneemt tot ik weer een beweging maak. Zitten en liggen doen het minst pijn. De hoofdpijn is ook nog niet afgenomen. Heb ook een dagje koorts gehad, maar voor zover ik weet heb ik daar nu geen last meer van.
Heb ook niks raars gegeten of gedaan. Dus geen idee wat het is en waar het van komen kan.
Jullie bokkers enig idee?
Blindedarm kan het niet zijn, want die zit rechts.
Groetjes