Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lame schreef:Tenzij je graag geld uit geeft aan testen.. zou ik niet zo twijfelen.. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee... (of wil je het onbewust heel graag?)

CleovG schreef:Lame schreef:Tenzij je graag geld uit geeft aan testen.. zou ik niet zo twijfelen.. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee... (of wil je het onbewust heel graag?)
Ik wil het juist absoluut niet, het is ongeveer mijn grootste angst haha![]()
Bedankt voor de geruststellende berichten.
Maar als ik dan op internet weer lees over dat iemand zwanger is terwijl ze ongesteld is en een negatieve test heeft word ik weer helemaal gek. En als iemand zegt dat je met de pil altijd ongesteld blijft, dan is het ook weer raak...

) 

Lijkt me wel erg radicaal!
En aangezien het drie maanden geleden is, vraag ik me af, is het misschien dezelfde situatie???? Verkering uit, angst dat.... Ilsemarie schreef:maar waarom zou je je nu al willen laten helpen? de kans is wel groot dat je er over 15 jaar anders over denkt...Lijkt me wel erg radicaal!
Ben wel benieuwd of het ook aan de pil zelf ligt dat je bang bent, want dan kan je ook overstappen op andere anticonceptie.
)
steken in de onderbuik kunnen op meerdere dingen wijzen waarvan ik met 1 ding zelf ervaring heb maar ik ga je nog niet bang maken voordat ik weet wat je gedaan hebt
dus zeg het maar. Ik was vroeger ook altijd bang om zwanger te wrden, gelukkig nooit gebeurd