Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

savasan schreef:Je mag met Sonja Bakker 2 stuks fruit naar keuze extra eten per dag. Je kan dus 's avonds bijvoorbeeld een extra appel eten.
Maar weet je zeker dat je door wilt gaan met Sonja bakker? Je eet als je volgens haar dieët eet zo rond de 1300-1600 calorieën per dag, waardoor je lichaam in de spaarstand gaat. wanneer je dus stopt met sonja bakkeren (want stoppen ga je, het is gewoon niet uit te houden omdat je zo weinig eet) neemt je lichaam meet op dan normaal, waardoor je even snel weer aankomt, en waarschijnlijk nog wel meer dan dat je afgevallen bent.

_Tara_ schreef:Is het niet gewoon een gewoonte waar je even doorheen moet? Om 'm af te leren dan bedoel ik
Tja verder ga ik wel mee met Focussed enz. Goed is 't niet voor je, zo weinig eten. Al hangt 't wel weer af van je lengte/gewicht/activiteit enz. Het is onzin om te zeggen dat alle vrouwen maar 2000 kcal per dag moet eten.
volgens mij gaat dat nog steeds niet als je veel blijft eten maar goed dat is weer een andere discussie vibabu schreef:_Tara_ schreef:Is het niet gewoon een gewoonte waar je even doorheen moet? Om 'm af te leren dan bedoel ik
Tja verder ga ik wel mee met Focussed enz. Goed is 't niet voor je, zo weinig eten. Al hangt 't wel weer af van je lengte/gewicht/activiteit enz. Het is onzin om te zeggen dat alle vrouwen maar 2000 kcal per dag moet eten.
Hoe wil je anders afvallenvolgens mij gaat dat nog steeds niet als je veel blijft eten maar goed dat is weer een andere discussie
Focussed schreef:vibabu schreef:Hoe wil je anders afvallenvolgens mij gaat dat nog steeds niet als je veel blijft eten maar goed dat is weer een andere discussie
Door meer te gaan bewegen. Je moet niet de inname beperken maar de vraag vergroten.
Anders gaat je lichaam niet alleen vet verbranden maar ook spieren. En als je gaat sporten vermeerder je juist de spieren en gaat je lichaam vet verbranden om daarvoor energie te hebben.
Citaat:Hoe wil je anders afvallenvolgens mij gaat dat nog steeds niet als je veel blijft eten maar goed dat is weer een andere discussie
Citaat:Door meer te gaan bewegen. Je moet niet de inname beperken maar de vraag vergroten.
Anders gaat je lichaam niet alleen vet verbranden maar ook spieren. En als je gaat sporten vermeerder je juist de spieren en gaat je lichaam vet verbranden om daarvoor energie te hebben.

_Tara_ schreef:Afwisseling is ook heel belangrijk. In je eten, in je bewegen. Maar goed dat is inderdaad niet waarom je dit topic opende.
Als je eerder 's avonds niet zoveel at, zou ik proberen om overdag nog ergens iets meer te eten. Want at je eerst overdag wel meer? Ik merk dat aan mezelf iig wel. Als ik overdag ergens een tussendoortje oversla, heb ik 's avonds ineens honger. Terwijl als ik gewoon 3 maaltijden en 3 tussendoortjes eet, niks aan de hand.
phormicola schreef:Het mensenlichaam is er op ingesteld om 's avonds te eten, niet overdag (komt nog uit de oertijd, overdag jagen, 's avonds eten).
Als je het aankan, kun je de snacks van overdag overslaan en naar de avond verplaatsen. Of gewoon iets meer eten als Sonja aangeeft (ik heb trouwens echt een hekel aan dit dieet)
). heb je daarna de hele avond geen honger meer.