Ik plaats dit topic om te zien of er nog meer mensen last van hebben.
Inmiddels heb ik al zo'n 15 jaar regelmatig last van hoofdpijn. En dan heb ik het over 3 à 4 dagen in de week.
10 jaar geleden ben ik helemaal onderzocht door een neuroloog en bleek het uiteindelijk door slechte ogen te komen.
Dus, hup naar de opticien en om een bril.
Echter heeft dit niets geholpen.
Mijn oma heeft hier ook last van, schijnbaar zit het in de familie, alleen in mijn geval beperkt het mij echt in mijn dagelijks leven.
Het is geen migraine, hier ben ik op getest.
Het rare is... De ene keer helpt paracetamol, de andere keer niet. Hetzelfde met ibuprofen, Maxalt (migrainetabletjes) of Diclofenac. Ik heb dus ook dagen dat helemaal niks helpt. Het frustrerende is, dat ik, ELKE keer als ik hoofdpijn heb, het hele rijtje af moet gaan, in de hoop dat iets helpt.... Met andere woorden, ik moet mezelf "volstoppen" met medicijnen waarvan 90% niet werkt en dus eigenlijk overbodig is.
Wat wel altijd hetzelfde is, is dat het uit mijn nek komt en doortrekt naar mijn hoofd, boven mijn rechteroog, bij mijn slaap. Altijd dezelfde plek. Het is altijd heel heftig. Als ik niets inneem, wordt het alleen maar erger.
Alles, maar dan ook ALLES, uit zich bij mij in hoofdpijn.... Als ik ziek of verkouden word.... Hoofdpijn.... Stress? Hoofdpijn.... Slecht geslapen? Hoofdpijn.... Niks bijzonders gedaan??? OOK hoofdpijn

Zijn er bokkers met dezelfde klachten? En misschien heeft iemand de gouden tip hoe ik van mijn hoofdpijn af kan komen? Ik ga sowieso deze week weer contact opnemen met de huisarts, om te zien of ik weer onderzocht kan worden.