Ik heb last van best wel dikke kuiten en het is ook altijd best moeilijk op passende laarzen te vind.
Hebben jullie enig idee om dunnere kuiten te kweken?
Ik vind dit echt super vervelend.
Alvast bedankt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
x,,kelly,,x schreef:hallo bokkers,
Ik heb last van best wel dikke kuiten en het is ook altijd best moeilijk op passende laarzen te vind.
Hebben jullie enig idee om dunnere kuiten te kweken?
Ik vind dit echt super vervelend.
Alvast bedankt

x,,kelly,,x schreef:LEUK ! laat ik mijn benen ff gaan breken
haha.
Kon je de maar wat vanaf snijden ofzo..

VDB schreef:Wat een hele goede oefening is:
- Op je tenen (en middenvoetsbeentjes) op de rand van de trap staan.
- Je vasthouden ergens aan. Zorg wel dat je recht staat ten opzichte van je hele lichaam
- Dan heel langzaam je hakken naar beneden zakken tot je niet verder kan en weer langzaam omhoog echt het hoogste punt wat je kan. Op en neer.
Deze oefening iedere dag op de traptrede doen. Hoe langzamer je de oefening uitvoert en vertraagd, hoe meer je kuitspieren aan het werk moeten.
Begin maar met 30 keer per dag, een maandje lang vóór het slapen gaan. Moet jij eens kijken hoe mooi je kuiten ontwikkelen van spekkies naar spieren.
En mocht je echt WILLEN afvallen. Ga dan eens naar het asiel die honden ter beschikking hebben om buiten mee te wandelen.
Doe jij wat aan de conditie en je maakt een hond super gelukkig. Als je gaat wandelen met de hond, wandel dan non-stop in een ACTIEF tempo.
Dat het in de genen ZOU zitten is een prachtig excuus van mensen om het dan maar te accepteren en te zeggen dat jij je er dan maar bij neer moet leggen.
Leef een actief leven, eet gezond en zorg dat je lekker in je vel zit.

Lekker een end lopen
Moon schreef:Je beide benen breken en dan 6 weken int gips zitten, resultaat = super dunne kuitjes
sorryy! O=)

x,,kelly,,x schreef:vriendin wil niet mee
dan ga ik maar opruimen en mesten bij de paarden..
Tallie1979 schreef:Of je doet het nog gekker: Je breekt je enkels en gaat 20 weken in het gips: resultaat: minder dan kipfiletjes en meteen dikke zwarte haren op je pootjes
Overigens duurt het dan wel errug lang voor je de kracht in je kuiten terug hebt hoor ( bij mij ruim 3 jaar )
natasjuhh schreef:Ik heb ook wel eens gehoord dat alsje hakken (pumps) veel draagt ze mooi ronder worden. Of dat klopt weet ik niet

Tallie1979 schreef:Moon schreef:Je beide benen breken en dan 6 weken int gips zitten, resultaat = super dunne kuitjes
sorryy! O=)
Of je doet het nog gekker: Je breekt je enkels en gaat 20 weken in het gips: resultaat: minder dan kipfiletjes en meteen dikke zwarte haren op je pootjes
Overigens duurt het dan wel errug lang voor je de kracht in je kuiten terug hebt hoor ( bij mij ruim 3 jaar )
heb totaal geen zin om te gaan scheren en niemand die het nu ziet met dat rot weer. haha.VDB schreef:En DAAR gaat iedereen mee de mist in!!!! Vriendinnetje doet niet mee......
Hup, uit die stoel en je niet laten ontmoedigen omdat er even iemand niet mee gaat.
Doe het dan vandaag een keer alleen met de hond en ervaar dan hoe lekker jij je voelt (en slaapt) als je een fikse wandeling hebt gemaakt met je hond.
En doe hier je verslag aan ons.x,,kelly,,x schreef:vriendin wil niet mee
dan ga ik maar opruimen en mesten bij de paarden..

bijdehandje1 schreef:maar wat noemen jullie nu dikke kuiten? Ik ben benieuwd bij welke kuitomtrek dat begint, eigenlijk.