Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). toen heb ik ook bloedgeprikt en pfeiffer, heb toen een week rust genomen maar heb eigenlijk niks van de pfeiffer gemerkt. en nu heb ik dus ook dat ik me moe voel sinds een tijdje, maar ik weet niet hoe je je moe voelt met pfeiffer als je het echt hebt omdat het bij mij nooit echt heeft toegslagen.
maar ik zat er al wel aan te denken, dus ik denk dat het best zou kunnen. en volgensmij als je het eenmaal hebt gehad (alleen als je het assai hebt gehad) blijft het staartje altijd in je lichaam zitten en voel je je af en toe nog moe enzo. Loose schreef:en volgensmij als je het eenmaal hebt gehad (alleen als je het assai hebt gehad) blijft het staartje altijd in je lichaam zitten en voel je je af en toe nog moe enzo.
21deees schreef:Ik heb destijds ook echt een terug val gehad. Had een paar maanden echt nergens meer last van en zo ineens werd ik weer heel moe. net als toen tijdens de Pfeiffer.. dus weer lekker rustig aangedaan. wel gewoon zoveel mogelijk proberen te doen want anders gaat je lichaam helemaal aan het luie leven wennen
Lindava1989 schreef:21deees schreef:Ik heb destijds ook echt een terug val gehad. Had een paar maanden echt nergens meer last van en zo ineens werd ik weer heel moe. net als toen tijdens de Pfeiffer.. dus weer lekker rustig aangedaan. wel gewoon zoveel mogelijk proberen te doen want anders gaat je lichaam helemaal aan het luie leven wennen
Mocht het pfeiffer zijn zoals je schrijft is het juist fout om zoveel mogelijk te doen.. je lichaam heeft rust nodig om te herstellen. Zodra jij over je grenzen gaat, gaat je lichaam er ook op achteruit.. En zet je de deur open voor virussen, en dan dus ook het pfeiffer virus. Even een tipje van iemand die ook vaak genoeg tegen de lamp gelopen is
. Ook moet ik echt op tijd naar bed 's avonds, anders red ik t de week niet uit wanneer ik werk.
Ik ben er wel benieuwd naar.
Ik weet zelf eigenlijk niet echt wat ik moet. Ik kan wel grwoon een volle dag doorgaan, maar ga dan wel om 22.00 al naar bed. Als ik die dag daarna vroeg op moet eerder, anders kom ik echt nooit meer mn bed uit. In mijn ogen valt het nu reuze mee.. wat zrggen jullie?