Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
) Heb s'avonds nog gewoon mac donalds gegeten haha langs de andere kant dan, de dagen erna gewoon als je last krijgt asprine nemen.Het was wel bij de tandarts.
. Linde_ schreef:Ik heb hier een verwijsbrief van de tandarts liggen. Kan in principe dus een afspraak maken, maar ben eerlijk gezegd toch best bang. Ik ben vooral bang voor de operatie zelf, stel nou net bij mij de verdoving niet werkt. Ik weet natuurlijk wel dat het plaatselijk is en je een gil kan geven als je iets voelt maar toch. Ik ben een beetje een watje denk ik.
amsterdam_30 schreef:Als het goed is hoef je daar geen vrij voor te nemen maar mag het onder werktijd?
Woensdag weer aan de slag zou over t algemeen moeten kunnen denk ik.
Moet er maar 1 uit?? Dat zou enorm schelen denk ik.
Ze gaan voorzichtig testen trouwens of de verdoving goed werkt hoor.
Hierna er 3 uit laten halen bij de chirurg, wat een topper was dat.
In me mond is het nog wel wat gevoelig maar geen erge en lange napijn gehad gelukkig ,maar heb wel een oude kussensloop om mijn kussen gedaan want had wel nabloedingen en daar werd ik ook erg misselijk van. 4 oktober gaat de laatste eruit en dan ben ik er gelukkig vanaf.

). Maar het kies trekken zelf heb ik helemaal niets gevoeld, dacht dat ie er wat op om zat te prutsen om te kijken of het wel goed verdoofd was .. maar hij had er na 10 sec. al uit 
). Boven volgens mij nooit last gehad. Die van 3 weken geleden onder heb ik wel lang last gehad, maar dan niet van 't vlees zeg maar .. maar meer van de harde weefsels. 't voelde net alsof m'n beugel net aangedraaid was of toen die er net uit was, dat de tanden wat gaan reizen in je kaak zeg maar. En m'n kaak was ongelooflijk stijf, heb 2 weken m'n mond niet helemaal open kunnen doen
Afgelopen weekend voor het eerst weer echt die kant in gebruik genomen qua kauwen.
Is zwaar vermoeiend als je 't er na 5 minuten pielen nog steeds niet uit hebt.
Heb me er heeeeel lang tegen verzet maar kan nu écht niet meer... Zal ook blij zijn als die krengen eruit zijn, eentje is nu al paar weken ontstoken, word echt gek...
" totdat ik bijna uit de tijd ging...)