Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
madeliefw schreef:Doorprikken en leukoplast strak erop. Ik ben inmiddels ervaringsdeskundige helaas. Heb een wandelvierdaagse gelopen 20 km per dag en heb drie dagen een uur bij het rode kruis gezeten. Daarvoor nooit blaren gehad. Vond altijd dat mensen meer blaren zich aanstelden.daar ben ik van terug gekomen, heb zo'n pijn gehad. Pedicure schijnt misschien ook te helpen trouwens.
zodiacje schreef:Milatje, had je er dan ook een paar dagen lang een pleister op of heb je die slechts even op gehad en alsnog werd het zo groot?

milatje schreef:madeliefw schreef:Doorprikken en leukoplast strak erop. Ik ben inmiddels ervaringsdeskundige helaas. Heb een wandelvierdaagse gelopen 20 km per dag en heb drie dagen een uur bij het rode kruis gezeten. Daarvoor nooit blaren gehad. Vond altijd dat mensen meer blaren zich aanstelden.daar ben ik van terug gekomen, heb zo'n pijn gehad. Pedicure schijnt misschien ook te helpen trouwens.
Hoe zou een pedicure kunnen helpen dan? Mn moeder is toevallig pedicure en ze heeft wel van die speciale pleisterachtige dingen om de druk te verminderen op een bepaald punt.

Carlienn_ schreef:Hier nog eentje, ik heb echt ontzettend snel blaren, doorprikken durf ik niet. misschien moet ik dat de volgende keer toch maar proberen