Ook weet ik niet of de titel goed is zo.
Ik zal mijn verhaal proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Ik ben pas ongesteld sinds februari. Ik ben toen gewoon regelmatig ongesteld geweest, gelijk vanaf het begin.
Nu ben ik dus nog maagd, ik heb nog nooit sex gehad. Wel regelmatig andere vormen van, ja hoe noem je dat, sex. En sinds een paar maanden ongeveer vanaf dat ik met een jongen wat heb lopen rotzooien. Ben ik niet meer ongesteld.
Ik heb heel vaak het idee zwanger te zijn. Ik ben niet veel dikker geworden. Ik weet dus ook niet waarom ik dit denk, maar ik denk het vaak.
Net keek ik naar mijn buik, en dacht serieus te zien dat buik bewoog!
Ik heb op een site gekeken, en de meeste dingen kloppen!
1) Menstruatie blijft uit, wel heb ik een keer een lichte bloeding gehad van zo’n één à twee dagen. Dit kan innestelingsbloed zijn die je misschien verwart met je menstruatie, zegt de site. Dit heb ik dus gehad! Dat was de laatste keer dat ik ''ongesteld'' was, dacht ik, misschien was dat dus geen ongesteldheid.
2) Grotere en/of gespannen borsten, niet meer erg veel last van, en of ze groter zijn geworden weet ik niet echt.
3) Tepelhof wordt iets donkerder, niet donkerder, maar er zijn wel meer bultjes erop!
4) Sneller moe, jaa, viel mij ook al duidelijk op!
5) Obstipatie (verstopping) en/of vaker plassen, ook is mijn stoelgang sterk verslechterd.
6) Misselijk, niet erg veel last meer van.
7) Wat hogere temperatuur, geen idee, nooit gecheckt.
8) Buikpijn, ja erg vaak.
9) Lekkere trek, verandering van eetlust, ik heb altijd trek in van alles en nog wat

10) Positieve zwangerschapstest,
dat laatste heb ik dus nog niet gedaan. Ik moest dit eerst even kwijt. Ik snap er niks van, ik heb toch nog nooit sex gehad!
Misschien is het wel een psychisch probleem. Want al zou ik nu een test kopen, ik zou toch denken dat die test ernaast zit.
Help ik snap mezelf niet meer, ik ben zo in de war.
Als je telkens maar denkt dat je zwanger bent, gaat je lichaam zich daar naar gedragen. En weet je hoe ze dat noemen?
geen zorgen meer maken! een kindje komt echt alleen maar als je sex hebt gehad, je bent NIET zwanger