maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_RMHorse_

maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 00:01

Ik weet niet of het hier goed staat, sorry anders.
Ook weet ik niet of de titel goed is zo.

Ik zal mijn verhaal proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen.
Ik ben pas ongesteld sinds februari. Ik ben toen gewoon regelmatig ongesteld geweest, gelijk vanaf het begin.
Nu ben ik dus nog maagd, ik heb nog nooit sex gehad. Wel regelmatig andere vormen van, ja hoe noem je dat, sex. En sinds een paar maanden ongeveer vanaf dat ik met een jongen wat heb lopen rotzooien. Ben ik niet meer ongesteld.

Ik heb heel vaak het idee zwanger te zijn. Ik ben niet veel dikker geworden. Ik weet dus ook niet waarom ik dit denk, maar ik denk het vaak.
Net keek ik naar mijn buik, en dacht serieus te zien dat buik bewoog!

Ik heb op een site gekeken, en de meeste dingen kloppen!

1) Menstruatie blijft uit, wel heb ik een keer een lichte bloeding gehad van zo’n één à twee dagen. Dit kan innestelingsbloed zijn die je misschien verwart met je menstruatie, zegt de site. Dit heb ik dus gehad! Dat was de laatste keer dat ik ''ongesteld'' was, dacht ik, misschien was dat dus geen ongesteldheid.

2) Grotere en/of gespannen borsten, niet meer erg veel last van, en of ze groter zijn geworden weet ik niet echt.

3) Tepelhof wordt iets donkerder, niet donkerder, maar er zijn wel meer bultjes erop!

4) Sneller moe, jaa, viel mij ook al duidelijk op!

5) Obstipatie (verstopping) en/of vaker plassen, ook is mijn stoelgang sterk verslechterd.

6) Misselijk, niet erg veel last meer van.

7) Wat hogere temperatuur, geen idee, nooit gecheckt.

8) Buikpijn, ja erg vaak.

9) Lekkere trek, verandering van eetlust, ik heb altijd trek in van alles en nog wat :P

10) Positieve zwangerschapstest,

dat laatste heb ik dus nog niet gedaan. Ik moest dit eerst even kwijt. Ik snap er niks van, ik heb toch nog nooit sex gehad!
Misschien is het wel een psychisch probleem. Want al zou ik nu een test kopen, ik zou toch denken dat die test ernaast zit.
Help ik snap mezelf niet meer, ik ben zo in de war.

Annettu_

Re: maagd, maar telkens het idee zwanger te zijn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:02

Als je echte zekerheid wilt gewoon eventjes langs de HA

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:04

Had ik ook :j Als je telkens maar denkt dat je zwanger bent, gaat je lichaam zich daar naar gedragen. En weet je hoe ze dat noemen?
Schijnzwanger :) geen zorgen meer maken! een kindje komt echt alleen maar als je sex hebt gehad, je bent NIET zwanger ;)

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:05

zolang die jongen niet met zijn penis in jouw vagina is geweest. ben je niet zwanger.
al die tekenen die jij hebt zullen waarschijnlijk door de stress komen (je denkt dat je zwanger bent)
je kunt zon test halen dan weet je het zeker.

maar zolang hij niet in je is geweest ben je niet zwanger

doe maar rustig aan meis ;) niet te veel zorgen maken.

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 00:05

Leslie90 schreef:
Had ik ook :j Als je telkens maar denkt dat je zwanger bent, gaat je lichaam zich daar naar gedragen. En weet je hoe ze dat noemen?
Schijnzwanger :) geen zorgen meer maken! een kindje komt echt alleen maar als je sex hebt gehad, je bent NIET zwanger ;)

wow ik wist niet dat er zoiets bestond als schijnzwanger. Even googelen!

Mallodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:06

Op de punten waarop je antwoord 'Niet meer', dat wil zeggen dat je dit wel had? Ik denk aan de misselijkheid... Dat had je wel en nu niet meer?
Verder ben ik het eens met Leslie90 ..

Ik zou niet te snel panikeren maar als je echt niet te overtuigen bent dan zou ik een zwangerschapstest gaan halen bij de apotheek (anoniem) of bij je huisarts (maar die kent je).

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:06

Ik weet niet of TSer wel eens is gevingerd. (tjee wat een topic.. :P ) Maar kan het misschien wel door samenloop van omstandigheden zijn dat de jongen is klaargekomen en met wat sperma op zijn hand een meisje vingert.

Gewoon een zwangerschapstest doen. Geeft vast veel rust ;)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:07

Ehm, wat heb je precies gedaan aan 'rotzooien' dan?

Hoe lang is het geleden dat je dat gedaan hebt? Sinds wanneer ben je niet meer ongesteld?

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:08

MoonChloe schreef:
Ik weet niet of TSer wel eens is gevingerd. (tjee wat een topic.. :P ) Maar kan het misschien wel door samenloop van omstandigheden zijn dat de jongen is klaargekomen en met wat sperma op zijn hand een meisje vingert.

Gewoon een zwangerschapstest doen. Geeft vast veel rust ;)

zelfs dan kun je niet zwanger zijn ;) sperma gaat dood als het buiten het lichaam treed, behalve als hij klaarkomt in je vagina
Laatst bijgewerkt door lovelucydan op 30-08-10 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 00:09

anneliesdj schreef:
Ehm, wat heb je precies gedaan aan 'rotzooien' dan?

Hoe lang is het geleden dat je dat gedaan hebt? Sinds wanneer ben je niet meer ongesteld?

Ik deed dat denk in april, sinds dien niet meer ongesteld geweest.

Met rotzooien, vingeren pijpen, trekken, beffen.

Inderdaad een beetje raar topic :o

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:10

Ligt eraan wat er is gebeurt, de enige manier waarop je zwanger kan zijn geworden is seks, of een andere manier waarbij het goedje van de jongen in je heeft kunnen komen, als je zeker weet dat dit niet mogelijk is hoef je je geen zorgen te maken, dan ben je niet zwanger :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:11

Als hij sperma op zijn vingers had, en daarna met zijn vingers in jou is geweest, kun je wel degelijk zwanger worden. Sperma is niet direct dood buiten het lichaam.
Morgen maar snel een test halen!

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:11

maar je hebt wel lichte bloedingen gehad tussendoor?

de kans is heel groot dat je cyclus nog niet regelmatig is en dat dat een van de redenen is plus zit zit in de stress hierdoor kan je menstruatie ook uit blijven

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 00:12

QualityHorse schreef:
Ligt eraan wat er is gebeurt, de enige manier waarop je zwanger kan zijn geworden is seks, of een andere manier waarbij het goedje van de jongen in je heeft kunnen komen, als je zeker weet dat dit niet mogelijk is hoef je je geen zorgen te maken, dan ben je niet zwanger :)

Ik weet dus niet precies meer wat er allemaal was gebeurd. Of nouja, ik was nuchter en weet het nog wel, maar ben zo bang dat ik iets over het hoofd zag.

Ik ga inderdaad maar een test halen.

Ik dacht eerst, nou ik wacht gewoon, als ik niet dikker wordt, niks aan de hand.

maar nu wil ik graag aan de pil, omdat ik gewoon niet ongesteld wordt, dan wil ik dus wel eerst weten of ik zwanger ben.

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 00:13

lovelucydan schreef:
maar je hebt wel lichte bloedingen gehad tussendoor?

de kans is heel groot dat je cyclus nog niet regelmatig is en dat dat een van de redenen is plus zit zit in de stress hierdoor kan je menstruatie ook uit blijven

ja, vlak daarna nog 1 x lichte bloeding gehad, daarna niks meer.

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:14

Storm schreef:
Als hij sperma op zijn vingers had, en daarna met zijn vingers in jou is geweest, kun je wel degelijk zwanger worden. Sperma is niet direct dood buiten het lichaam.

okee dit kan toch niet. ik heb in iedergeval nog nooit gehoord dat iemand zwanger is geraakt door vingeren.
maar goed als het klopt wat je zegt.

heeft deze jongen jou gevingerd nadat hij was klaargekomen?
slik je de pil?
edit zie dat je de pil nog niet slikt
Laatst bijgewerkt door lovelucydan op 30-08-10 00:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 00:14

superlief trouwens, die vele reacties, dank jullie wel!
Ik waardeer het enorm dat jullie de moeite nemen mij te helpen door een bericht te tikken :D

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 00:16

lovelucydan schreef:
Storm schreef:

okee dit kan toch niet. ik heb in iedergeval nog nooit gehoord dat iemand zwanger is geraakt door vingeren.
maar goed als het klopt wat je zegt.

heeft deze jongen jou gevingerd nadat hij was klaargekomen?
slik je de pil?

Ik slik geen pil, dat wil ik wel graag. Ik weet niet meer wie wanneer klaarkwam, want hij was 3 keer klaargekomen:S
Ik heb ook niet goed onthouden wat er was gebeurt, want ik dacht er pas een maand of twee later over na, toen ik maar niet ongesteld werd.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:16

RockyHorse0 schreef:

Als hij is klaargekomen over jouw handen of zijn eigen handen en hij of jij is vervolgens bij jou naar binnen geweest (heel raar topic dit) dan kun je wel zwanger zijn.

Dus ja, als je regelmatig ongesteld was en nu niet meer kun je beter toch even een test gaan doen, kun je gewoon bij je drogist halen (kruitvat, DA, Etos) en zelf thuis gebruiken, hoef je niet voor naar je huisarts oid.

Maar je zegt dat je sinds februari ongesteld was en sinds april nu niet meer, dan ben je dus ook nog maar 2 keer ongesteld geweest? Dan zou het dus ook nog kunnen zijn dat je lichaam nog niet helemaal op regel is en je daarom onregelmatig ongesteld bent.
Je hebt tussendoor wel een keer een bloeding gehad begrijp ik? Of ben je echt al 4 maanden helemaal niet ongesteld geweest?

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 00:17

anneliesdj schreef:
RockyHorse0 schreef:

Als hij is klaargekomen over jouw handen of zijn eigen handen en hij of jij is vervolgens bij jou naar binnen geweest (heel raar topic dit) dan kun je wel zwanger zijn.

Dus ja, als je regelmatig ongesteld was en nu niet meer kun je beter toch even een test gaan doen, kun je gewoon bij je drogist halen (kruitvat, DA, Etos) en zelf thuis gebruiken, hoef je niet voor naar je huisarts oid.

Maar je zegt dat je sinds februari ongesteld was en sinds april nu niet meer, dan ben je dus ook nog maar 2 keer ongesteld geweest? Dan zou het dus ook nog kunnen zijn dat je lichaam nog niet helemaal op regel is en je daarom onregelmatig ongesteld bent.
Je hebt tussendoor wel een keer een bloeding gehad begrijp ik? Of ben je echt al 4 maanden helemaal niet ongesteld geweest?

nee k ben een weekje daarna nog 1 x heel erg licht ''ongesteld'' geweest. Daarna 4 maanden niet meer.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:18

ik zou voor je eigen gemoedsrust een testje doen

ik weet niet hoe oud je bent maar als je al zoveel aanrommelt met jongens zou ik toch eens overwegen om aan de pil te gaan

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:18

RockyHorse0 schreef:
superlief trouwens, die vele reacties, dank jullie wel!
Ik waardeer het enorm dat jullie de moeite nemen mij te helpen door een bericht te tikken :D

tuurlijk er is niks vervelender dan in de stress zitten en op dit tijdstip niet meer weet wat je moet doen toch.
kan je in iedergeval even je hart luchten

en meis ga gewoon naar de huisarts als je het niet vertrouwd (ik heb ook wel eens een test gehaald omdat ik me zorgen maakte terwijl ik wist dat er niks aan de hand was) of je kan gewoon naar de apotheek gaan (vond ik wel prettig een thuis test)
maar vergeet niet een aphotheek of huisarts helpt echt heel veel vrouwen met dit soort dingen niks om je voor te schamen of om bang voor te zijn

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:19

RockyHorse0 schreef:
Ik slik geen pil, dat wil ik wel graag. Ik weet niet meer wie wanneer klaarkwam, want hij was 3 keer klaargekomen:S
Ik heb ook niet goed onthouden wat er was gebeurt, want ik dacht er pas een maand of twee later over na, toen ik maar niet ongesteld werd.

Oeps, haal toch maar die test dan...

Afwachten of je dikker wordt is niet slim, hoeveel je dikker wordt verschilt erg per persoon en je kunt dus maarzo 6 maanden zwanger zijn voor je wat ziet, dat wil je toch ook niet.

_RMHorse_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 00:20

Jaa ik wil ook graag aan de pil. Daarom maakte ik mij ook zorgen, en wilde ik eerst weten of ik zwanger was. Ik ga inderdaad maar een test halen, hoewel ik me doodschaam. Ik dacht, je kan toch niet zwanger zijn als je nog maagd bent. Maar nu ik weet dat er wel een kans is, wil ik toch wel een test!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:20