Ervaringen borstvergroting? (Bergmankliniek)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

take_one

Ervaringen borstvergroting? (Bergmankliniek)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 20:11

Was/ben bang om hier een topic over te beginnen, maar niemand kent mij toch, dus waarom niet. :)

Ik heb 1 groot probleem:
Ik ben niet tevreden over mijn borsten.
Het is niet het probleem dat ze klein zijn, helemaal niet, maar het is gewoon totaal niet in verhouding met mijn lichaam.
Ook vind ik de vorm echt verschrikkelijk, daar stoor ik me eigenlijk nog het meeste aan.
Heb net een bericht gestuurd naar de Bergmankliniek met een hoop vragen, en wanneer ik eventueel terecht kan.

Zijn er hier meer mensen die een borstvergroting hebben laten doen? ( Toevallig ook bij de bergmankliniek? )
Wil graag alles weten.. over de pijn, het resultaat, de behandeling, waar je het hebt laten doen, was je achteraf tevreden en was het geworden zoals je gehoopt had? :)

Heb in Februari al een oorcorrectie gehad, daar heb ik helaas wel spijt van aangezien 1 oor niet zo geworden was zoals ik hoopte.. en het nog steeds verschrikkelijke pijn doet.

Alvast heel erg bedankt, ik hoop op veel reacties, aangezien ik niet te lang meer wil wachten.

Grapjasjes12

Re: Ervaringen borstvergroting? (Bergmankliniek)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:22

Euh...is er bij jou niet iets anders aan de hand? Als je ook al een oorcorrectie hebt gehad...tja, misschien wat meer zelfvertrouwen krijgen? Beter lichaamsbeeld?

Dit is natuurlijk niet het antwoord waar je op zit te wachten. Maar ik wil je behoeden voor een leven waarin je telkens weer iets nieuws ziet om te verbeteren. :)
Als dit allemaal totaal niet speelt, dan wens ik je veel succes.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:24

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:28

ik heb er nooit over na hoeven denken omdat ik een grote cup van mezelf heb, maar als ik dat niet had, had ik er ook niet aangedacht! Waarom laten snijden in een gezond lichaam?
Ik denk idd ook dat er wat anders aan de hand is aangezien je al een ingreep aan de ogen bent ondergaan. Waarom wil je je zo laten verbouwen? Je bent toch zoals je bent?

ook zijn vergrote borsten nou niet echt mooi. Ze zijn echt van die ballen die op je lichaam zitten. Zijn geen mooie natuurlijke vorm meer. heb je ook wel een gedacht dat siliconen kunnen gaan lekken? Het blijven zien van littekens onder de borst of bij de tepel? Denk je serieus dat dat mooier is dan een natuurlijke borst?
Veel mensen vinden grote borsten mooi ( voornamelijk mannen ) maar dan moet je niet met neptieten aankomen want veel mensen ( ook met name de mannen ) knappen daar keihard op af!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 20:29

Heb eigenlijk geen slecht zelfvertrouwen (meer), ben best tevreden met mijn uiterlijk, en zie zelden iemand die leuker is dan mij.
Al klinkt dat wel heel erg egoistisch en arrogant, maar weet even niet hoe ik het beter kan verwoorden. :)

Ik heb gewoon dingen waar ik me aan stoor, ik ben 19.
En ja dat is jong, en jullie denken vast dat het door de leeftijd komt, maar daar heb ik dit topic niet voor gestart. :)
Ben veel ouder voor mijn doen, heb altijd oudere vrienden gehad, en heb zelf een relatie van een jaar met iemand van 32.

Ik start dit topic ook wel deels omdat ik niet zeker weet of ik het wel zou willen laten doen, maar voor 80 % weet ik eigenlijk al zeker dat ik dit wel wil.

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:45

Een oud collega van mij heeft het op haar 21ste laten doen. Niet bij Bergman kliniek, maar een andere.
Zij is nu hartstikke tevreden ermee en is blij dat ze het heeft gedaan. Ook zij is een prachtige meid om te zien maar ze was niet tevreden over haar borsten. Ze had een C en is gegaan naar een D cup. Ze zien er ook echt niet nep uit, gewoon perfect zijn ze nu.
De ingreep zelf viel haar 100% mee, de pijn daarna had ze niet zo erg verwacht, maar dat kwam ook omdat ze in de kliniek hadden gezegd dat dit wel mee zou vallen.
Al met al heeft ze 1 week echt pijn gehad en kon ook alleen maar rechtop slapen en ze kon haar armen ook niet optillen, daarna ging het al heel snel beter :j

Het is dus maar net of je dit ervoor over heb. Ik heb helaas ook een aantal vergrotingen gezien die ik wel nep eruit vond zien, maar die personen zelf waren er wel blij mee, dat is toch het belangrijkste. Je moet je er zelf goed bij voelen meid.

loulou87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:47

Ik heb woensdag bij Bergman kliniek een afspraak, als je meer wilt weten kun je me altijd pb'en hoe het daar is etc.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 20:55

@ Josewoos: tegenwoordig ziet het er sowiezo al niet echt nep meer uit vind ik, maar je moet dan ook geen dubbel D ofzo laten plaatsen haha.
Wil gewoon een kleine C, niet te overdreven, heb nu een hele kleine 75B en dat maakt niet uit, maar de vorm stoort me nog het meeste.. en omdat het niet in verhouding is met mijn lichaam. :)

Maar rechtop slapen, gewoon in bed maar dan op je rug? :)
Dat ben ik wel gewend, heb mijn mijn oren 3 maanden niet goed kunnen slapen, wilde ik op m'n zij liggen dan moest ik een soort driehoek van mijn arm maken en zo op m'n arm gaan liggen. ;(
En nog steeds heb ik pijnlijke dagen.

Heeft ze nu helemaal nergens last meer van? :)

@ loulou: echt waar! Wat toevallig! :) Ga je voor een borstvergroting? Mag ik vragen wat voor jou de aanleiding daar toe was? :)

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 20:57

Nee, zij moest zitten slapen, zo kon niet liggen dan voelde ze haar huid te erg trekken :P
En nee, ze heeft er nu geen last meer van. Wat ik al zei, na een week ging het elke dag weer een stuk beter hoor.
Ze moest wel opletten met tillen en bukken paar weken na de operatie, maar dat lijkt me logisch.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 20:59

Ow zittend, dat is nog veel erger. :\
Hoelang heeft ze zo moeten slapen?

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:00

Ik zou wel oppassen met een cupmaat meer, want grote borsten zijn geen luxe schatje :+

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 21:02

Joh een Ctje maar. :)
Hoef echt geen dikke memmen hoor.. die heeft m'n moeder al.. die heeft er ontzettend veel last van.
Ik zeg al, het gaat me eigelijk niet eens echt om de grootte..

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:03

take_one schreef:
Ow zittend, dat is nog veel erger. :\
Hoelang heeft ze zo moeten slapen?

1 week :+

@ Stefurii, een C is toch niet groot?

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:04

Ik wil ook graag mijn borsten laten doen. Ik heb verder nog geen kliniek in gedachten...
Een vriendin heeft 3 weken geleden haar borsten laten doen en deze zijn, zo ver nu te zien valt erg mooi geworden. (Goh, laat ik nou niet meer weten welke kliniek dat was.... Vraagt dat morgen even na.)
Mijn neus heb ik laten doen bij kliniek Zestienhoven. Daar ben ik wel heel erg tevreden mee.
Ik hou dit topic even in de gaten voor verdere ervaringen.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 21:04

1 week dan valt het nog wel uit te houden. :)
Dan weet ik in ieder geval al bijna zeker dat ik minder last zal hebben dan met mijn oorcorrectie, al een hele geruststelling al zeg ik het zelf.

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:04

Nee maar als je altijd kleinere borsten gehad hebt kan 't wel ineens een "last" zijn voor je rug en schouders, het kan zijn dat je daar dus af en toe pijn hebt. Nu, met een C-cup zal je rug nog wel voldoende spieren kunnen kweken om dat te dragen, maar vanaf D kan dat al lastig worden!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 21:06

Ylana schreef:
Ik wil ook graag mijn borsten laten doen. Ik heb verder nog geen kliniek in gedachten...
Een vriendin heeft 3 weken geleden haar borsten laten doen en deze zijn, zo ver nu te zien valt erg mooi geworden. (Goh, laat ik nou niet meer weten welke kliniek dat was.... Vraagt dat morgen even na.)
Mijn neus heb ik laten doen bij kliniek Zestienhoven. Daar ben ik wel heel erg tevreden mee.
Ik hou dit topic even in de gaten voor verdere ervaringen.

Hoe oud ben je Ylana? :)
Hoe heeft je vriendin alles ervaren? :)
Je neus lijkt me echt geen pretje, dat heeft zeker heel veel pijn gedaan.
Moet zeggen dat ik daarvoor ook al bij een kliniek geweest ben, maar ze wilde het niet doen bij mij.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:07

take_one schreef:
Dan weet ik in ieder geval al bijna zeker dat ik minder last zal hebben dan met mijn oorcorrectie, al een hele geruststelling al zeg ik het zelf.

Ik heb dan weer helemaal geen last gehad van mijn oorcorrectie...
Maar die vriendin zegt wel dat ze deze operatie flink onderschat heeft...

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 21:08

SETEFURII schreef:
Nee maar als je altijd kleinere borsten gehad hebt kan 't wel ineens een "last" zijn voor je rug en schouders, het kan zijn dat je daar dus af en toe pijn hebt. Nu, met een C-cup zal je rug nog wel voldoende spieren kunnen kweken om dat te dragen, maar vanaf D kan dat al lastig worden!

Oh heb toch al jaren last van mijn nek en schouders door de spanning en dergelijke, een paar jaar langer bij de fysio kan ook geen kwaad meer.

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:09

take_one schreef:
Hoe oud ben je Ylana? :)
Hoe heeft je vriendin alles ervaren? :)
Je neus lijkt me echt geen pretje, dat heeft zeker heel veel pijn gedaan.
Moet zeggen dat ik daarvoor ook al bij een kliniek geweest ben, maar ze wilde het niet doen bij mij.

Ik ben nu 29.
Ik heb nu zo´n 4 jaar geleden mijn neus operatie gehad. En ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt pijn of last heb gehad. Alleen met het verwijderen van de hechtingen aan de voorkant vond ik vreselijk!
Het liefst wil ik mijn borsten samen met een buikwandcorrectie laten doen.
Die vriendin heeft flink pijn gehad. Maar ze heeft het ook maar 3,5 maand na haar bevalling laten doen... Daar zou ik dan weer niet voor kiezen.
Laatst bijgewerkt door Ylana op 28-08-10 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:09

take_one schreef:
SETEFURII schreef:

Oh heb toch al jaren last van mijn nek en schouders door de spanning en dergelijke, een paar jaar langer bij de fysio kan ook geen kwaad meer.

Ooh op die manier :')
Je kan misschien een abonnement nemen? 10 keer komen, 11e gratis :))

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 21:10

Ylana schreef:
take_one schreef:

Ik heb dan weer helemaal geen last gehad van mijn oorcorrectie...
Maar die vriendin zegt wel dat ze deze operatie flink onderschat heeft...

Heb je ook een oorcorrectie gehad? :)
Bij mij was het echt serieus een hel, had nog nooit zo'n pijn gevoelt.. had liever nog een keer paard op me gehad in volle galop.. dan nog een keer zo'n operatie.
Heb hele kleine oortjes, en ben daar altijd al gevoelig geweest, kan ook geen oorbellen dragen, want knopjes groeien bij mij in m'n oor. :\

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-10 21:11

SETEFURII schreef:
Je kan misschien een abonnement nemen? 10 keer komen, 11e gratis :))

Is altijd gratis, word vergoed, heb hoogste verzekering bij de CZ.. :o

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:11

Ooh, nou dan kan dat geen probleem zijn :))

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 21:12

take_one schreef:
Heb je ook een oorcorrectie gehad? :)
Bij mij was het echt serieus een hel, had nog nooit zo'n pijn gevoelt.. had liever nog een keer paard op me gehad in volle galop.. dan nog een keer zo'n operatie.
Heb hele kleine oortjes, en ben daar altijd al gevoelig geweest, kan ook geen oorbellen dragen, want knopjes groeien bij mij in m'n oor. :\

Ik heb inderdaad ook een oorcorrectie gehad.
Maar ook die heb ik niet als extreem pijnlijk ervaren. Wel heb ik lang last gehad met slapen. Dat vond ik het ergste.