Klaar wakker ben ik, energie voor 10, huis word keer op keer schoon gemaakt, thuisstudie is nog nooit zo snel gegaan maar aan de andere kant ben ik ook helemaal op, moe, maar slapen wil niet. Mezelf verplicht de nachten gewoon op bed door te brengen, daar lig ik dan klaar wakker al woelende hopen in slaap te vallen.
Boek lezen, warm bad, melk, thee, haken van alles heb ik al geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Anzich mag ik niet klagen, het huis is nog nooit zo opgeruimd geweest, school is netjes bij etc etc, alleen de keerzijde is dat ik lichamelijk niet gezond ben en mn lijf aangeeft dat het rust nodig heeft, ik heb behoorlijk wat pijn en het beste medicijn is op dit moment slaap. Daarnaast krijg ik ook last van angsten, er hoeft maar een klein geluidje te zijn wat ik niet kan plaatsen en de paniek breekt los.
Van bovenstaande heb ik vaker last gehad, eigenlijk al jaren, maar dan iedere keer maar 2 tot maximaal 3 nachten en daarna was het een dagje bij tanken en was het klaar.
Af en toe breekt overdag de slaap aan, kan dan een uurtje slapen en dan ben ik alweer wakker, soms probeer ik die slaap te rekken tot in de avond zodat ik 's avonds weer kan slapen, helaas ben ik dan alweer over die moeheid heen.
Nu dus niet, maar ik heb ook geen flauw idee hoe dit te doorbreken.
Zijn er hier toevallig mensen die er ook last van hebben, of misschien ideeën hebben om toch te kunnen slapen?
Ga de keukenkastjes maar eens soppen, verwacht nu niet veel reacties
Ik ben nu ook klaarwakker en slaap de laatste maanden echt niet voor 3 uur. Nu heb ik ook kaakpijn gezien er vandaag een gaatje gevuld is en heb er nog last van 

Maar ik kan niet stoppen met werken... ben denk ik wel de enige
Zie dat je ook in het salarisvak zit... zal het daar mee te maken hebben? 
*
Ik ben ook echt ver over mijn slaap heen. Het voelt alsof ik energie heb voor 10, alleen straks tegen de ochtend ben ik doodop.
.