Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en het argument: als je het niet doet en ze krijgt en ze wordt heel ziek vergeef je het jezelf nooit. Da's waar zucht...

Talishe schreef:Ik denk dat je in de minder ontwikkelde landen nog meer gevaarlijke stoffen binnen krijgt hoor, daar is bijna geen regulatie voor. dat is er in de EU wel.
Vaccineren weet ik nog zo net niet. Zo heb ik gehoord dat er waarschijnlijk meer astma en allergieen zijn omdat kinderen te weinig blootgesteld worden aan gevaar van buitenaf, omdat we dus te schoon leven.
.tessyke schreef:kunnen jullie dit dan kiezen?
Toen ik in de lagere school zat was dit verplicht vanuit de school en de school betaalde die spuiten ook.
nathalie2302 schreef:Onze kinderen doen mee in het vaccinatie-programma via het consultatiebureau maar tegen de mexicaanse griep hebben wij ze bewust niet laten vaccineren.
Bianca41 schreef:Ik ken trouwens iemand die invalide is door polio omdat zijn ouders hem niet wilde laten enten.En die man is hier zachts gezegd niet gelukkig mee.

Talisa schreef:Ik weet het niet.. Heb zelf nog geen kinderen maar heb de laatste tijd zoveel gelezen over wat wij in de westerse wereld hedendaags allemaal voor troep binnen krijgen.. Luchtvervuiling, toxinen en zware metalen in eten, drinken (grondwater), medicijnen, vaccinaties, vullingen (amalgaamvullingen), cosmetica... Een verhoogde kankerkans is daar eigenlijk alleen maar een logisch gevolg van.
Ik zou erg twijfelen zodra ik een kind heb!
Er zit nog veels te vaak het giftige Thimerosal in vaccinaties... Hier staat er een stukje over, maar met Google kom je nog een heel eind verder. http://vigilantcitizen.com/?p=4116