Maar goed, ondertussen kwam er dag 11, 12, 13, 14, en 15. Nog steeds niet weg, niet minder, af en toe zelfs meer. Ondertussen kwamen er regelmatig tranen over mijn wangen. Je ziet iedereen vrolijk zonnen in zwemkleding, lekker rustig zwemmen, dat kon ik niet, tenzijn ik rode benen wilde krijgen. Bovendien is het extra ongemakkelijk, terwijl we juist naar het mooie Dubrovenik gingen, daarna naar het eiland Korcula. Nog steeds. Uiteindelijk was de vakantie tot zijn eind gekomen, en we zijn terug naar huis gereden. Ik was vreselijk teleurgestelt, vooral omdat het nu nog steeds aan de gang is, ondertussen alweer 23 dagen... Dus meiden, alsjeblieft, zeur nooit meer over die pietluttige 3 dagen. Direct toen we in Europa zaten hebben we de huisarts gebeld, de laatste dagen waren er namelijk ook nog andere klachten bijgekomen. Misselijkheid, duizelig, buikpijn, hoofdpijn. Vandaag om twee uur heb ik er een afspraak, helaas heb ik dan ook mijn eerste schooldag. Weer mis ik dus mijn eerste schooldag, net zoals de voorafgaande 3 jaren. Liefs,
Leonie
. Pil of prikpil, pil kun je doorslikken en prikpil word je volgens mij helemaal niet meer mee ongesteld.