Vandaag zijn ze er bij mij achter gekomen dat ik Pfeiffer heb. Zijn er nog meer bokkers die op dit moment last hebben van deze ziekte? Dan lijkt het me fijn om met jullie erover te praten
Hoe doen jullie het met jullie partners? Ikzelf heb een vriend en hij wil niks weten van lichamelijke afstand. Het maakt hem zelfs niet uit of hij de ziekte ook krijgt, zolang hij maar bij mij kan zijn en met mij kan knuffelen. Maar het idee dat ik hem dan misschien wel besmet vind ik toch niet echt fijn...
Gaan jullie gewoon naar je werk, school, studie of wat dan ook? Wat voor klachten hebben jullie? Bij mij begon het met erge keelpijn en opgezette klieren, maar nu ben ik eigenlijk alleen maar heel erg moe. Ik werk nu wel gewoon nog iedere dag...
Ik merk om me heen een beetje dat mensen het 'vies' vinden. Ze komen liever niet te dicht bij me in de buurt. Echter is deze ziekte niet zó besmettelijk als zij denken. Maar het is moeilijk om hen dat wijs te maken...
Kom maar op met jullie ervaringen!
Groetjes
ook hij had het nog nooit gehad. En inderdaad rust heel goed uit! Ik heb door pfeiffer nare dingen meegemaakt.