ik ben van 26 july tot 4 augustus lekker naar spanje geweest met m'n vriend. daar heb ik een henna tattoo laten zetten. het was midden in de week en als we weer terug naar Nederland mochten we de tattoo weer overnieuw laten zetten. de 2e keer dat ik de henna tattoo liet zetten begon het de jeuken en te branden. we zijn toen op de laatste dag gaan zwemmen en toen heb ik het eraf gehaald. ik heb de henna tattoo op mijn pols dus op een goed zichtbare plek.maar nu zit ik met een probleem.. het ziet er nu uit als een brandwond in de vorm van mijn tattoo. en mijn vriend heeft nergens last van en is het gewoon weg gegaan. nu ben ik via google op site's gekomen en heb ik gelezen dat ik allergisch ben voor pdd. het kan 3 maanden tot meer dan een jaar duren voordat het eraf is. ook op de site's stond dat je je haar niet meer kon verfen want dan kan je een allergische reactie op krijgen.
nu een aantal vraagjes :
1. wie heeft dit ook meegemaakt? ( hoelang duurde het bij jou voordat het weg ging?)
2. wat kan je er tegen doen?
3. heb je toen nog gewoon je haar geverft?
4. kan je misschien een schadevergoeding voor krijgen? ( ik denk het niet maar stel je voor als het wel kan
)in Nederland is zwarte henna illegaal maar ik weet niet hoe het in spanje is.

Hij had er gewoon zalf op gezet voor het branden weg te nemen. Zo zalf voor op babybilletje enzo te smeren, zo heel witte.