Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
!
Maar het prikje is maar een paar tellen! Dus al met al valt het wel mee.
) dus ik was het inmiddels wel gewend.
! 
Zonnebloem schreef:Mijn tandarts laat altijd eerst een druppel van dat spul uit de spuit op het tandvlees vallen zodat de plek zelf al verdoofd is en je de prik minder voelt. Van het trekken zelf voel je niks, alleen dat ze bezig zijn en als hij goed vast zit voel je wel echt geruk en getrek in je mond hoor je misschien iets kraken. Vaak leggen ze ook een groene doek over je hoofd zodat je niet in het felle licht van die lamp licht te staren. Daarna is het wel handig om er ff ijs tegenaan te houden tegen zwelling. Heb zelf mijn 4 verstandskiezen en 2 gewone kiezen laten trekken, en dan regelmatig bij de kaakchirurg omdat bij mij over extra tanden en kiezen groeien. Heb nog nooit veel last gehad daarna, gelijk weer aan het werk gegaan.

Shetjjee__x schreef:Bij mij konden ze al een tijd niet door gaan met mn beugel, omdat er nog 2 melktanden uit moesten. Een jaar later me er toch maar overheen gezet en ben naar de tandarts gegaan, was er echt heel erg bang voor! Maar het ging heel snel en je voelt wel dat er iets gebeurt, maar het doet niet echt pijn. Wat me het meest stoorde was de verdoving waardoor je een paar uur amper gevoel hebt in je bovenlip. Maar het viel me echt mee
Alvast veel succes donderdag!
Meisje vond de verdoving grappig aanvoelen en heeft niets gemerkt van het trekken. Megamutsj schreef:Vandaag kwam er een meisje bij mij op de praktijk, ook melkkiesje getrokken. Eerst voor verdoofd, daarna de echte verdoving en alles bij elkaar was gebeurd in 10 minutenMeisje vond de verdoving grappig aanvoelen en heeft niets gemerkt van het trekken.
Je moest vandaag toch om hem te laten trekken?