2 weken terug had ik het voor het eerst, de hele week was ik al misselijk en moest zelfs een keer overgeven maar dat was vlak voor mijn menstruatie, dus ik dacht dat het normaal was. Ik was in een winkel in Antwerpen en plotseling had ik een paniekaanval waarbij ik super misselijk werd, ging zweten en kreeg een gevoel van angst terwijl dat nergens op slaat. Vandaag had ik het alweer, was gewoon rustig mijn konijntje aan het aaien op de bank en opeens kwam een vage misselijkheid die al erger werd en waarbij ik weer zo'n aanval kreeg.
Bovendien ga ik dan trillen en heb ik controleverlies terwijl ik juist zo'n controlefreak ben. Morgen ga ik naar de dokter, maar heb daar echt een hekel aan omdat ik alles eng vind
Bedankt voor het bekijken van mijn verhaal, heeft misschien iemand ook een idee van wat het zou kunnen zijn?

Soms ook zonder dat gevoel van nervositeit trouwens. Maar ik weet niet goed of het uberhaupt een paniekaanval is of hyperventilatie.... Ik weet enkel dat ik me dan écht niet lekker voel... 
Tussen je oren klinkt alleen zo negatief. 
Maar ik heb het ook vaak als ik geen migraine heb, zoals gewoon standaard in de tram als ik naar m'n werk ga