Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gelukkig viel de behandeling wel 100% mee, misschien een lichtpuntje

shaviera schreef:hahaha zooo herkenbaar ik heb het al sinds zondag;)
en me man zegt elke dag heb je nou al gebeld?
maar morgen ga ik echt bellen!

Daphne__ schreef:Water!
Zelfs voor ik ging slapen nam ik een mond vol water en dat slikte ik op het moment dat ik bijna in slaap viel door en dan sliep ik heerlijk!
shaviera schreef:lieve bokkers!
ik verga echt van de tandpijn!
ik denk dat ik een onstoken wortel oid heb!
ik heb al paracetamol en diclofinac genomen maar help help echt geen bal!
ik kan wel janken!
ook heb ik geen sterke drank in huis om te spoelen alleen zoete witte wijn en dat lijkt me geen goed idee!
heeft er iemand een tip om even pijnloos de nacht door te komen voor ik morgen te tandarts bel!
Ik had een heel erge ontsteking in mijn kies, en het enige wat de pijn verlichte, wat? helemaal weg haalde!
Was water, bij mij lauw/koud water en dat even in je mond houden
Het werkt niet heel lang, maar als je het vaker doet kun je iig pijnvrij zijn!
En als je het in je mond houd heb je helemaal geen pijn meer, maarja moet je wel de hele tijd water in je mond houden![]()
Zelfs voor ik ging slapen nam ik een mond vol water en dat slikte ik op het moment dat ik bijna in slaap viel door en dan sliep ik heerlijk!
eline_di schreef:Toen ik heel erg last had van kiespijn nam ik veel te veel pijnstillers (volgens mij was ik zowat stoned) maar het hielp wel eventjes.
Ik nam 3 x per dag 2 paracetamol en 3 ibuprofen per dag.

Ik had een heel erge ontsteking in mijn kies, en het enige wat de pijn verlichte, wat? helemaal weg haalde!
Was water, bij mij lauw/koud water en dat even in je mond houden
Het werkt niet heel lang, maar als je het vaker doet kun je iig pijnvrij zijn!
En als je het in je mond houd heb je helemaal geen pijn meer, maarja moet je wel de hele tijd water in je mond houden![]()
De pijn die je bij de tandarts eventueel hebt is minder erg dan kiespijn die maar door blijft gaan. 
(het hielp helemaal niet maar ik was zo wanhopig van de pijn dat ik alles wilde proberen
)