Ik heb altijd gewoon Labello gebruikt tegen schrale lippen, zonder problemen. Tot afgelopen winter.. Toen was het immers echt heel erg koud en raadde een vriendin van me aan om Purol te gebruiken. Maar daar kreeg ik een allergische reactie van. De hele huid rondom mijn lippen was rood met schilfers en het zag er echt verschrikkelijk uit en jeukte ook heel erg, het was een soort eczeem. Ik heb van de huisarts een middeltje tegen eczeem gekregen en daarna ging het gelukkig snel over. Maar nu gebruik ik sinds een poosje weer Labello maar het begon weer.. Was er dit keer op tijd bij met de eczeem zalf maar goed kan Labello dus eigenlijk ook niet meer gebruiken. Volgens de huisarts moet ik maar gewoon vaseline gebruiken uit een pot, en daar heb ik inderdaad nog geen allergische reactie op gehad. Alleen ik vind dat niet handig, zo'n pot.. En ik weet dat je ook van die kleine blauwe dingetjes hebt van Vaseline, alleen die deksel krijg ik er nooit af. Zeker in de winter niet als ik het koud heb..

Ik zoek nu eigenlijk een middeltje wat goed helpt tegen droge lippen, en wat gewoon in Labello vorm of een tube te verkrijgen is. En waar dus geen onnodige dingetjes in zitten i.v.m. mijn allergie. Weten jullie iets?
Maar weet niet of je daar tegen kunt..
.jpg)

)