Sinds 5 dagen heb ik het ontzettend benauwd, en ik moet enorm hoesten(met veel slijm) en krijg geen adem.Als ik uitadem dan komen er vanallerlei geluiden uit mijn longen. Dit gaat gepaard met verkoudheid en hartkloppingen. Echter heb ik het vooral 's nachts. Vannacht ben ik weer om 3 uur wakker geworden omdat ik zo hard moest hoesten. Dat deed erg pijn, en ik kreeg gewoon geen lucht. Toen ben ik naar beneden gegaan, en toen ging het wel weer. Om 4uur weer terug in mn bed en om 6uur ging ik werken. Rond zeven uur was alles weer redelijk normaal, afgezien van het vele hoesten.Gisteren ben ik nog wezen hardlopen omdat ik me toen kiplekker voelde en weer enorm fit voelde. Maarja wist ik veel dat ik daarna zo'n terugval kreeg.
Mijn ouders nemen mij niet serieus en willen ook geen dokter voor mij bellen, omdat de praktijk gesloten is en alleen voor spoedgevallen beschikbaar is. Ik vond deze nacht echter een hel en ik ben al eerder vroeg wakker geworden door benauwdheid. Ik ben echt niet iemand die voor elk pijntje naar de huisarts gaat, in tegenstelling. Kheb een zeer hoge pijngrens maar dit wordt me nu wel te gek. Mijn ouders denken dat er wel een hoestdrankje te koop moet zijn tegen dit
Ik denk niet dat dat helpt. Ik voel me onbegrepen door hen en ben dus op mn laatste krachten tegen ze uitgevallen. Nu zit ik dus weer te hoesten en te snotteren en naar adem te happen.Ik kan dus nu niet naar de huisarts in het dorp, alleen voor spoedgevallen. Anders moet ik naar een ziekenhuis 20 km verderop volgens mijn ouders. Zij willen mij ook niet brengen dus zou ik maar op de fiets moeten gaan.. terwijl ik amper kan ademen... Ik wil best wachten tot maandag maar ik ben bang dat ik vannacht weer niet kan slapen... ik wil er heel graag vanaf namelijk.. Ik weet dus ook niet wat het precies is? Onsteking? Of stel ik me aan?
Mijn vraag is of er ook echt hoestdrankjes zijn tegen slijmhoest. Dan kan dat misschien tijdelijk de pijn verlichten.
Alvast bedankt.
. Als je zelf toch voelt dat het fout zit en je een dokter wil bezoeken, verwacht je toch zeker dat ze je daarin steunt?