Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ragnaaa schreef:geerke schreef:ik lees net je blog(vluchtig)en krijg toch een hele andere indruk van je dan dat je in je openingspost beschrijft?
Mijn blog gaat over compleet andere onderwerpen.
Ik zie de link tussen mijn blog en dit verhaal niet?

Ragnaaa schreef:Een laatste post hierover;
Dat ik op mijn blog schrijf over geluk, positieve gevoelens, etc, wil niet zeggen dat ik me met tijden niet eenzaam, en 'verloren' kan voelen.
Ragnaaa schreef:Voor de Bokkers die graag offtopic willen gaan..
Mijn PB-box staat open.
Kunnen we hier ontopic blijven alsjeblieft?
Ik zou het erg waarderen..
Ragnaaa schreef:Een laatste post hierover;
Dat ik op mijn blog schrijf over geluk, positieve gevoelens, etc, wil niet zeggen dat ik me met tijden niet eenzaam, en 'verloren' kan voelen.
ikdoemaarwat schreef:ik denk dat een bezoek aan de psych je echt goed gaat helpen
en dat bedoel ik niet neertrappend maar juist positief!!
deze mensen kunnen je het leven toch echt van een andere insteek laten bekijken en helpen met je gevoelens over andere en over jezelf....
ik snap ook dat je nogmaals een topic schrijft aangezien schrijven echt helpt om dingen van je af te zetten
misschien is het handig om eens alles op schrift voor de psych te zetten zodat hij/zij jou nog beter kan begrijpen
bokt is niet echt de place to be voor dat soort dingen,aldaar veel mensen het toch niet begrijpen
veel sterkte

geerke schreef:nog een tip....probeer niet zoveel te filosoferen..(na te denken.)
Hoe meer mensen de 'diepte' in gaan hoe vaker het fout gaat.
Ken je het spreekwoord "zalig zijn de eenvoudigen van geest"....daarom ben ik zo gelukkig(meestal)

ikdoemaarwat schreef:ik denk dat een bezoek aan de psych je echt goed gaat helpen
en dat bedoel ik niet neertrappend maar juist positief!!
deze mensen kunnen je het leven toch echt van een andere insteek laten bekijken en helpen met je gevoelens over andere en over jezelf....
Ragnaaa schreef:Jammer dat het topic WEER een compleet andere wending neemt.
Ik voel me ontzettend rot, en ik kan wel even wat fijne woorden gebruiken.![]()
Iwil mijn gevoelens met jullie delen, en ik krijg weer een aantal Bokkers over me heen.
Jammer dat ik geen slotje kan aanvragen.